Gayakan T-shirt Muslimah Terkini

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.

Dunia fesyen kat Malaysia ni dah sangat maju dan berkembang, dah sampai kat peringkat antarabangsa pun. Tapi yang sayangnya, fesyen untuk muslimah, sangatlah limited. Walaupun sekarang ni fesyen muslimah ni tengah trending kat Malaysia, tapi kalau boleh aku nak jenis fesyen yang easy to wear sebab lebih selesa dan lebih santai.

Kalau korang nak tau, blouse Muslimah atau T-Shirt Muslimah adalah antara jenis baju Muslimah yang tengah trending kat online dan jugak kat kedai-kedai luar. Yang bestnya T-Shirt Muslimah ni, bukan terhad kepada Muslimah yang bertudung je, tapi kat orang yang tak pakai tudung pun boleh pakai jugak. Nak pakai buat baju basahan kat rumah pun boleh.

 

T-shirt Muslimah terutama dari material bermutu tinggi seperti cotton pastinya memberikan keselesaan buat kita, sesuai dengan cuaca panas dan kita yang bertudung ni. Dalam masa yang sama T-shirt Muslimah senang nak mix and match. Boleh pakai dengan jeans, skirt, track suit dan slack. Tudung pun suka hati je nak pakai kaler apa. Shawl pun boleh. Senang kan?

 

Teringat kat adik ketiga aku, yang sekarang tingkatan 3, dia belajar kat sekolah agama Islam. Susah sangat nak carik baju kat dia sebab dia kene pakai baju labuh dan longgar seperti tuntutan Islam. Tapi, sekarang dah senang sebab ada ZALORA Malaysia yang kini menampilkan koleksi T-shirt Muslimah deorang.

Dapatkan koleksi terkini T-shirt Muslimah dengan pelbagai variasi corak, warna, saiz dan rekaan di website ZALORA Malaysia. ZALORA Malaysia menawarkan koleksi t-shirt untuk wanita yang berhijab daripada pelbagai jenama terkenal dengan harga yang menarik. Jom shopping online kat sana!

 

Post a Comment

4 Comments

Kekzamanis said…
T-shirt muslimah sekarang dah trending kan kat Malaysia.. Cantik2 pulak tu.. Yang penting semua orang boleh pakai.. Yg bukan muslimah pun boleh turut sama menggayakan t-shirt muslimah.. ^^,
Rosmiza Ali Official Blog™
Unknown said…
Menarik dan cantek dipakai.
Yang penting muslimah...hehe.

FOLLOWERS