Cabaran 30 Hari: 5 Blog Kegemaran

Salam sejahtera.

Demi menyahut Cabaran 30 Hari yang dianjurkan oleh Sue Izza. Jadi, setiap hari akan ada 1 cabaran bermula daripada 1 September 2014.

Cabaran Hari 13: 5 Blog Kegemaran Anda
Well, sebenarnya memang banyak blog fevret aku. Lebih daripada 5.


Blog 1
Dr. Fatin Liyana. Baru je grad sebagai Dr. Blog dia ni memang berkembang seiring dengan usia dan kerjaya Fatin. Tips dia pun best sebab semua mampu milik, seorang yang humble walaupun boleh akap loaded.

Blog 2
Yuyu Zulaikha. Blog dia best dan awesome. Jumpa Yuyu depan-depan memang sangat comel dan peramah, tak berlagak dan boleh duduk dan borak lelama dengan orang lain walaupun penat pregnant. Sporting dan husband dia pun nampak macam memahami je dia blogger.


Blog 3
Irine Nadia. Dia ni memang lawa, talented, family perfect. Salah seorang muslimah yang aku suka, usia muda, dah kahwen, ada anak yang cute jugak. Suka buat tutorial dan banyak review. Tapi, sayang, blog dia dah private. Tah bila nak bukak balik.

Blog 4
Redmummy. Aku selalu jumpa Redmummy kat banyak event blogger yang aku join. Setiap kali tegur tak pernah menghampakan. Selalu tanya khabar dan selalu bau wangi :D Redmummy ni pernah datang tempat aku keje untuk buat treatment. Baca sini: Spectrum of Life for your better life!


Blog 5
Cik Epal. Suka baca blog dia sebab dia dengan husband dia sempoi. Gambar-gambar deorang memang best dan rare. Walaupun dah kawen tapi tetap sweet sentiasa. Menu diet die pun best jugak. Orangnya still humble dalam penulisan,

Blog 6 *Oleh sebab blog Irine tak kira, so aku up blog lain ganti blog dia*
Hanis Zalikha. Seorang model blogger yang tetiba jadi pelakon. Rezeki dia. Still humble, entry dia lebih straight forward, seperti nasihat seorang kakak kepada adik. Banyak beuty tips dan tips lain. Best baca.

Cabaran lepas:
3. Sesuatu Yang Menguatkan Aku
4. Buku Kegemaran Aku
5. Benda Yang Aku Nak Bekas Kekasih Tahu
6. Sarapan Aku Hari Ni
7. Sejauh Mana Pendidikan Itu Penting Bagi Aku

#kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari

Post a Comment

3 Comments

Su Hamid said…
Nnt bole usha blog2 yg dinyatakan..
Yati adam said…
as salam tuan tanah..
tahniah anda ada blog yang menarik.

jemput blogworking
www.yatiadam.com
Maria Firdz said…
Wah.. Semua blogger yg terkanal..

FOLLOWERS