Enchanteur Lancarkan Parfum Poket: Petite Parfum

Salam sejahtera korang,

Pernah tak korang terfikir, kalau kita tengah kat luar, then nak touch up miyak wangi kat badan, tapi tak bawa apa-apa perfume sebab susah nak bawa botol minyak wangi yang besar gedabak masuk dalam beg kan.

Sebab aku pernah hadapi masalah ni lah aku nak recommendkan kat korang dengan produk keluaran terbaru daripada Enchanteur iaitu ENCHANTEUR Paris Petite Parfum yang datang dalam bentuk roll-on dengan sekecil 9ml saja.


Apa yang aku suka tentang range kali ni adalah packaging dia. Setiap bau parfum ni dicipta mengikut personaliti dalam diri seseorang tu. Daripada jenis yang feminin kepada yang penuh dengan tenaga dan sentiasa menyerlah. 
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1983866382156687757#editor/target=post;postID=897422922887208487;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=link
Dilancarkan dalam 4 variasi wangian, korang kini boleh pilih antara dua pilihan paling hot ENCHANTEUR PARIS, iaitu Belle Amour dan Adore; ataupun wangian baharu iaitu Cheri dan Jolie yang lahir dari inspirasi trend semasa.

1. ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Jolie (Lovely)
Wangian dengan packaging biru ini ada bau kombinasi Rose, Honey dan Pear sesuai dengan personaliti yang santai dan bersahaja. Aroma lembut bunga sesuai untuk memberikan ‘mood’ tenang ketika bersama pasangan.

2. ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Cheri (Darling)
Packaging warna oren sesuai untuk korang yang suka bagi orang lain happy. Aroma Apple, Cherry Blossom dan Vanilla yang sweet mampu mencuri hati dan menarik perhatian.

3. ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Belle Amour (Beautiful Love)
Packaging dia yang warna pink sesuai untuk sesuai dengan korang berpesonaliti romantis dan menawan. Bau dia daripada campuran Apple Melon, Blackcurrant dan Pink Rose Paris.

4. ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM – Adore


Korang boleh dapatkan ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM dengan harga RM9.90 sebotol 9ml di farmasi kecantikan, pasaraya besar dan pasar mini di seluruh negara. 

Till then, jangan lupa wangi dimana saja dengan Enchanteur Parfum Poket: Petite Parfum.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS