Idea Hadiah Valentine: Enchanteur Gift Set

Hai korang,

Valentine, Hari Kekasih dah nak datang ni. Mesti orang lelaki sekarangs edang sibuk mencari hadiah untuk wanita tersayang kan? Saya ada idea hadiah Valentine yang sempurna untuk korang hadiahkan kepada orang tersayang. 

Bagi mereka yang tidak mahu dihadkan dengan hadiah biasa seperti jambangan bunga, coklat dan kad hadiah yang tidak akan bertahan lama, set wangian adalah pilihan hadiah lebih ideal. Set hadiah macam ni sangat sesuai untuk dijadikan hadiah.

Pemberian wangian dilambangkan seperti memberi sejambak bunga yang besar, tetapi lebih praktikal dan mengandungi intipati kuntuman bunga semerbak. Lebih penting lagi, haruman ini membawakan gabungan simbolik keintiman dan kemewahan.


Menyedari penghargaan yang diberikan terhadap wangian EDT, ENCHANTEUR memperkenalkan 5 set wangian yang disediakan dalam kotak yang direka cantik, sesuai untuk sama ada hari ulang tahun, perayaan, hari lahir dan hari penghargaan.

Pek EDT mesra perjalanan bersaiz 15ml ini menjadikan hadiah ini sesuai sebagai kejutan dan mudah dibawa di dalam beg tangan.


Set Hadiah Mini Enchanteur
(BELLE AMOUR & ROMANTIC)

Diilhamkan dari personaliti romantis si gadis, Enchanteur memperkenalkan set hadiah di dalam kotak merah jambu – mengandungi wangian Belle Amour dan Romantic bersaiz 15ml setiap satu.

1. Bell Amour (Beautiful Love)

Kandungan utama Bell Amour adalah apple melon, blackcurrent dan Parisian Pink Rose. Gabungan bahan-bahan ni memberikan hasil bau yang kuat tapi sweet. Bau dia macam almost strong, tapi tak terlalu strong, but tahan lama. Baju 2 hari pun masih ada bau dia lagi.

2. Romantic

Kandungan utama Romantic adalah white jasmine, mandarin, infused violet, vanilla dan Bulgarian rose. Bau dia feminim dengan haruman bunga ros dari Bulgaria. Haruman ni light dan matang, sesuai untuk orang yang pandai berdikari. Bau dia tak terlalu sweet, lebih kepada 'warm'.


Personally saya memang suka 2 haruman daripada set Enchanteur ni. Gabungan 2 wangian ni sangat sesuai untuk personaliti macam saya yang berdikari dan mampu berdiri di atas kaki sendiri. Bau dia tak terlalu kuat, which satu point yang saya suka juga.

Enchanteur Paris Miniature EDT Gift Sets
Harga: RM34.90

Till then,

Post a Comment

1 Comments

packaging pun comel.. sesuai jadi hadiah ^^

FOLLOWERS