Pengalaman Rawat Masalah Gatal Hidung Dengan Thymos Anti Sinus Allergies Spray

Salam sejahtera korang,

Nak cerita pengalaman annoying bangun tidur gatal hidung dan bersin-bersin. Hidung berair, tapi tak selsema. Kadang-kadang kalau duduk satu tempat yang udara tak bersih pun jenuh terbatuk-batuk sebab alergi dengan udara kotor walaupun kat rumah sendiri. 

Saya alami semua tu. Kat rumah ni pulak ada kucing, dengan bulu dia lagi, dengan kotor kat luar yang dia bawa masuk. Selalu sangat, rasa gatal gila hidung sampai gosok hidung, mata pun berair macam nangis. Haha



 Thymos Anti Sinus/ Nasal Allergies Spray

Thymos Anti Sinus/ Nasal Allergies Spray merupakan spray semburan yang digunakan untuk membantu mengurangkan dan membunuh patogen (kuman dan virus penyebab penyakit) dan alergen yang berada diudara yang menyebabkan alergi termasuklah resdung/ sinus dan radang hidung.

Teknologi 'Revolutionary AirShield Technology' daripada UK ini membantu melepaskan anions dan elektron bakteriostatic. Elektron bakteriostatic inilah yang akan membentuk lapisan perisai untuk menghalang benda yang menyebabkan alergi dan sinus.

Thymos Anti Sinus Allergies Spray terbukti mampu membunuh 99.99% virus influenza, aspergillus,  Methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA) iaitu bakteria yang menyebabkan jangkitan diseluruh badan dan candida.



Thyos spray digunakan sebagai satu alternatif meningkatkan sistem imunisasi untuk menghalang masalah sinus, alergi, gatal dan radang hidung sebab teknologi 'self-sanitizing' yang berkesan dan tahan sehingga 12 jam lamanya.

Teknologi “Self Sanitizing” (pembersihan automatik) yang telah dipaten ini mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakterostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman-kuman, patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang.

Mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh tahan 12 jam.


Pengalaman Menggunakan Thymos Anti Sinus/ Nasal Allergies Spray

Kalau nak hasil yang best, disarankan untuk gunakan spray ini setiap hari dengan konsisten. Saya sendiri dah cuba dan memang jujur cakap berkurang masalah radang dan gatal hidung terutamanya bila lepas bangun tidur.

Saya cadangkan supaya mengguna dosage seperti yang disarankan oleh THYMOS,  sehari 4 semburan pada bahu atau bahagian dada, dan 6 semburan pada bantal atau katil sudah cukup.

Paling best, kalau gatal hidung pun tak takde berair semua tu. Nak bernafas pun rasa segar dan senang nak je rasa. Kalau tak selama ni nak tarik nafas rasa tersangkut dan tak puas. Kalau korang pernah ada masalah sama, mesti faham.


Kandungan: Harmonised water, zinc oxide, silicon dioxide, iron oxide, aluminium trioxide, titanium dioxide, magnesium oxide.

Nasal spray Thymos bebas paraben, alkohol dan bahan pewangi. Memang kalau spray tak ada bau apa-apa. Warna dia pun putih jernih gitu. Macam spray air biasa, tapi effect dia, pergh terbaik.


Cara Menggunakan Thymos Anti Sinus/ Nasal Allergies Spray 

Masa baru dapat Thymos nasal spray ni ingatkan kena spray dalam hidung. 2-3 kali juga fikir macam manalah nak spray kan. Rupanya cara nak gunakan dia senang je.  Ada 3 cara nak gunakan spray anti sinus ni iaitu:

1) Spray je macam pakai minyak wangi kat kanan dan kiri bahu.
2) Spray kat bantal sebelum tidur untuk kurangkan radang alergi sinus,
3) Spray di udara untuk hilangkan iritasi hidung dengan pantas dan efektif.



Thymos Anti Sinus/ Nasal Allergies Spray boleh didapati di Guardians Malaysia.

Harga: RM75/ 10ml
Promosi di Guardian Malaysia: RM69.90

Thymos Anti Sinus/ Nasal Allergies Spray

Website: www.thymos.uk
Facebook: www.facebook.com/thymos.uk
Instagram: www.instagram.com/thymos.global

Beli secara atas talian di:

Guardian: guardian.com.my/index.php/catalogsearch/result/?cat=&q=thymos
Malaysian Distributor: www.enapakmarketing.com
www.facebook.com/enapakmalaysia
 

Till then,

Post a Comment

12 Comments

Kak Mahh said…
Ooo...boleh dibeli di guardian. Nanti nak pergi guardianlah.sebab macam senang jer tu hanya sembur saja.
Alia Farhan said…
Wah bgus ni utk org yang ada sinus and allergy kan...
amirnawawi said…
Waaa macam best je produk ni. harga pun cam mampu milik je. lagipula design cukup kecil dan sesuai untuk dimasukkan dalam poket. Well done
Emi said…
Kita pun pakai ni jugak wakkk, Best kannn. Tak menyesal cuba. Bersin-bersin semua tu dah berkurang dah. Emi biasa spray waktu malam sblm tidur.
NEEZA said…
wah bagus produk ni.. neeza pun ada alahan dan alergi.. boleh dapatkan ni
Khir Khalid said…
Bagusnya ada produk mcm ni. Botol pun mudah nak dibawa ke mana-mana. Memudahkan kpd sesiapa yg ada masalah elergi dan sinus. Thanks sharing :)
Suria Amanda said…
Thymos ni ada di jual di Guardian ye...senang la nak cari nanti..bagus untuk merrka yang allergy dan sinus... packaging pun comel..
Syafiera Yamin said…
sembur sembur di mana mana, hopefully produk ni berkesan hapuskan 99.99% kuman dan virus penyakit masa kini... lagipun kecil dan senang untuk dibawa kemana-mana.. lepas ni bangun pagi kurang lah alahan dengan thymossssss
Spray untuk alahan ni, memang patut ada satu sebab macam Bonde alahan pada habuk kotak cepat jer jadi merah muka... seriau tengok muka sendiri. Ada spray ni sgt membantu elak dr alahan/elergik ...
Bella Jamal said…
Kena dapatkan satu ni. Senang spray je macam parfum. Selalu gak bersin tak tentu hala ni. Sensitip. Harap berkesan bila guna anti sinus allergy ni
produk ni yang bestnya sebab saiz dia praktikal untuk dibawa ke mana-mana sahaj. jenis on the go jugak. paling penting ianya dapat membantu pengguna mengurangkan masalah yang melibatkan nasal..terutama resdung
Kak puna pakai Thymos flu just spray tak susah pun

FOLLOWERS