Idea Hadiah Hari Ibu: Set Skincare Natasha by Dr Fredi

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang,

Sempena dengan bulan Mei yang dikenali sebagai bulan khas untuk ibu-ibu dan guru-guru, Natasha by dr. Fredi Setyawan mengadakan promosi Set Skincare + Facial + LAT + Bunga khas untuk pengguna mereka.

Natasha by dr. Fredi Setyawan merupakan satu jenama produk penjagaan kulit yang popular di Indonesia dengan hampir 100 buah outlet di sekitar Indonesia. Peminat barangan penjagaan kulit wajah dari Indonesia mesti familiar dengan jenama ni.


Sejarah pembukaan Natasha by dr. Fredi Setyawan, bermula sejak 20 tahun lepas dimana beliau membuka perniagaan penjagaan kulit ini sebab sayangkan isteri beliau. Memula tu, dia buat satu produk personalized khas untuk isteri dia.

Lepas tu macam okay je, dr. Fredi terbang ke Singapura untuk belajar di London Reseach Centre tentang rawatan muka, teknik dan teknologi rawatan muka zaman sekarang dengan niat untuk buat yang terbaik untuk isteri beliau.

Sebabkan apa yang dr. Fredi buat tu berjaya, kawan-kawan isteri beliau nampak perubahan tu dan ramai yang berminat untuk memiliki kulit macam isteri dr. Fredi, maka dengan itu wujudlah cawangan pertama Natasha di Ponorogo, Jawa Timur.

Nama "Natasha" pula asalnya adalah nama anak kedua mereka. Perkembangan perniagaan mereka berterusan sampailah ada rezeki buka pertama mereka perniagaan di Malaysia pada November 2017. Tahniah dan semoga berjaya saya ucapkan!



Khas untuk sepanjang bulan Mei 2018, Natasha by Dr Fredi Setyawan akan mengadakan set promosi skincare khas untuk korang nak hadiahkan kepada yang tersayang sempena dengan bulan Hari Ibu dan Hari Guru ini.

Set Skincare + Facial + LAT + Bunga yang berharga RM299 ini mengandungi:

1. Natasha Facial Cleanser Oxygen (O2) Bubble;
2. Natasha Moisturizing Skin Toner;
3. Natasha Extra Moisturizing Cherry Lip Care;
4. Natasha Moisturizing Calming Cream;
5. Natasha Lipatan Cream;
6. Rawatan Light Active therapeutics (LAT);
7. Sejambak bunga carnation :)

Nak beli, senang je, Hanya perlu hubungi Natasha by dr Fredi Setyawan untuk maklumat lanjut.


Natasha by dr. Fredi Setyawan
 No. 96 Jalan Maarof, 59000 Bangsar, Kuala Lumpur.
Contact: 03- 22019922

Facebook: www.facebook.com/natashaskin.my
Instagram: www.instagram.com/natashaskin_my


Till then,

Post a Comment

18 Comments

Betty's Journey said…
I suprise my mum with Natasha skincare and she loves it. The promotion that they offer so . Thinking of bringing my mother in law to try.
Abby Onety said…
Ohh... di negara jiran Malaysia hari ibu tuh bula Mei ya? Klo di Indonesia hari Ibu tuh di bulan Desember. Selamat mendesain ide untuk merayakan jari ibu nanti ya.... selamat hari Ibu...
Yanty Lee said…
Wah kak ty selalu tengok si Sharifah Sakinah promotome pasal product ni. Ye erk esok dah Mother's Day. Sesuai sangatlah nak cari skin care untuk ibu - ibu kan.
Suria Amanda said…
Selalu nampak Sharifah Sakinah promote product ni..oooo..ini rupanyaaa...best la untuk hari ibu kan..boleh dijadikan hadiah..untung ibu2 yang dapat set ni
Ezna Khalili said…
Kalau tengok muka artis Indonesia kulitnya cantik. Kalau Dr yang formulasikan sendiri bahan kosmetik ni memang confident la kan. Dr tahu baik dan buruk bahan yang digunakan. Selamat Hari Ibu untuk semua ibu...
Mimie said…
Bolehlah beli satu set skincare nih untuk dijadikan hadiah sempena Hari Ibu nanti. Tak perlu susah payah pening jepala nak fikir beli hadiah apa. Produk pun bagus dan terjamin selamat dan berkesan.
Nadia Johari said…
sedap nama dia, Natasha..ehehe..nampak ramai promote untuk mothers day. Mak kita pun nak cecantik kan. Tak salah belikan produk Natasha ni untuk mak kita..hehee..mesti dia suka
Mahamahu said…
Emak kita tak pakai produk kecantikan macam ni dan buat service macam ni dia takut sikit heheheh tapi tak apa kita hadiah kepada insan tersayang lain lak wakakakakaa..
Ana Suhana said…
Bagus juga idea bawa mak kita pergi facial treatment sebagai hadiah mother's day ni kan. Selain boleh bonding time, kulit masing-masing pun boleh makin cantik kan. Harga tu bagi kak ana murah sangat lah. Untuk mak kita juga kan.
mrsliez said…
Boleh jadikan hadiah untuk ibu ni. Bagus jugak bagi produk kecantikkan ni.. selain boleh bagi ibu cantik boleh jugak bonding bersama. Dh lama x me time berdua ngan ibu.. next in list
hadiahkan yang terbaik untuk mak yang tersayang..ternyata di natasha beauty ada rawatan mmg untuk semua peringkat umur termasuklah buat mak kita sendiri...harganya pun agak berpatutan
Sis Zayani dah try? Nak tahu jugak feedback sendiri lepas try. Sebab nampak macam best. Hehe.

Dia ada share ingredients yang dia guna tak? Lately banyak sangat skincare, so jadi.lebih alert
Mek Onie said…
Wowwwwww, produk Indonesia dah terjual dan berkembang di Malaysia. Tahniah buat Natasha kerana berjaya menambat hati rakyat Malaysia. Banyak gila cawangan depa.
Bro Framestone said…
Mati2 ingatkan ianya dari Malaysia.. Dari Indonesia rupanya... Siap dah 20 tahun usianya... Moga ianya terus bertapak di Malaysia..
Wawa Ashihara said…
Bagus idea ni.. Boleh dijadikan sebagai hadiah utk hari ibu.. Mesti mak2 suka dgn hadiah dari set skincare Natasha ni.. Dia punya produk pon nmpk best2... Rasa dihargai sgt bila diberi hadiah sebegini
Ruby said…
Set kecantikan untuk hadiah hari ibu memang bagus. Sebagai anak, kita kena faham jenis kulit mak kita. Nanti dah beli, tak serasi pula. Hahaha. Apa yang akak nampak muka mak akak dah mula ada jeragat dan bintik hitam. Hurmmm. Sebab pernah guna produk buatan Malaysia yang banyak bahan kimia tu. Kita sebagai anak, kena educate mak kita walaupun susah. Sekarang kulit dah okay bila akak kenalkan produk neutral dan organic. Hehehe. Set Natasha ni murah dan botol besar. InsyaAllah bleh cuba.
LizzaBella said…
Mama Bella malas nak guna produk2 penjagaan kulit ni. Kalau beli pun bukannya pakai, nanti buat bazir je. Lagipun kulit mama takde masalah apa2 pun.. Bella pula, memang suka cuba produk baru sebab kadang2 kalau guna produk sama lama2, mula la kulit ni timbul masalah baru. Tengokkan harga produk Natasha ni, berpatutan. So, kalau Bella perlu produk penjagaan kulit tak lama lagi, Bella sure akan cari produk ni.
Lia Hasty said…
Packaging pun lawa dan menarik memang sesuai dijadikan hadiah untuk ibu tersayang. Mesti ibu kita suka dengan pemberian set skincare macam ni kan. Harga pun berpatutan untuk 5 jenis barang yang ada ni.

FOLLOWERS