Majlis Pelancaran SifuBads Digital Millionaire Conference Live

Hai dan salam sejahtera korang,

Haritu saya sempat ke sidang media majlis pelancaran di HQ SifuBads. Majlis ini diadakan untuk melancarkan 100,000 naskah buku secara percuma kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk tahu tentang ilmu pemasaran digital.

Buku SifufBads yang paling panas ‘57 Marketing Untuk Si Pemalas’ dapat sambutan yang besar. Ye lah, mana lagi nak cari buku yang boleh bantu korang dapatkan sales sehingga 5-7X ganda dengan cara marketing paling mudah, pantas dan santai tapi memberikan impak yang tinggi.


Buku "57 Marketing Untuk Si Pemalas" sesuai untuk korang yang nak dapatkan sales dan marketing on the spot, dalam masa kurang dari 10 minit dengan cara yang paling mudah dan pantas. Korang juga boleh belajar tentang nikmat marketing yang sebenar.

Lagi best, 57 idea yang ada didalam buku ini merupakan idea marketing yang dah diuji, terbukti dan terkini. Dalam buku ni, tak smapi 1minit pun dah boleh buat 1 strategi marketing. Mudah kan? 

Buku ini turut mendedahkan idea-idea marketing yang luarbiasa yang mungkin korang tak pernah terfikir, atau mungkin korang dah terfikir tapi tak buat dan yang lagi seronoknya. buku ini diberikan secara PERCUMA! *Korang hanya perlu bayar harga kos penghantaran*



SifuBads Sdn Bhd

SifuBads Sdn Bhd diasaskan oleh Jamaluddin Bahari atau lebih dikenali dengan Sifu Jamal pada 2013 sebagai sebuah syarikat penganjur program seminar, kelas dan konsultasi dalam bidang pemasaran internet.

Sehingga kini, terdapat lebih daripada 300,000 peserta yang terleh menyertai program seminar pemasaran internet dan 1,000 daripada mereka merupakan pelajar dalam program mentoring dalam pemasaran digital bersama Sifubads Digital Millionaire Conference Live.

Sejak dari tahun 2011 lagi, Sifu Jamal telah terlibat dengan FB Ads dan pada tahun yang sama, beliau telah berjaya menganjurkan seminar tentang e-book dan e-mail marketing. Sifu Jamal kini telah berjaya menghasilkan 2 e-book, menerbitkan 13 buku serta kelas perniagaan online.


Bertuah saya sebab dapat berjumpa dengan alumni SifuBads yang telah berjaya seperti pengasas Dexandra (Ernaganee Nor Julaimi), pengasas Adave (Rosnie Azila Rashid) dan pengasas Cocombees (Mr Kokom).

Sempat juga saya korek rahsia kejayaan mereka dalam ilmu pemasaran viral ni. Tak sangka banyak pihak SifuBads ajarkan sampai mereka berjaya. Untuk pengetahuan, mereka ini adalah antara peserta yang menyertai program mentoring yang bersama SifuBads.



Semasa di majlis pelancaran tu, SifuBads turut mengumumkan tentang penganjuran buat pertama kalinya, satu semiran khas iaitu SIFUBADS DIGITAL MILLIONAIRE CONFERENCE LIVE (DMC) yang akan diadakan pada 5-7 Julai 2019 bertempat di IDCC Shah Alam.

Seminar yang akan diadakan selama 3 hari ini akan menampilkan 26 orang speaker dari peserta SifufBads yang telah berjaya. Sesuai untuk mereka yang sedang mencari ilmu tentang media sosial ataupun yang mahu berkecimpung dalam dunia pemasaran digital.

Seminar DMC yang akan diadakan bertempoh selama 30 jam dalam 3 hari akan adalah seminar yang fokus pada 3 elemen utama dalam perniagaan. Setiap 1 hari 1 elemen bakal di dedahkan, antaranya; business inspiration, sales & marketing strategy/tactics  dan business sustainability.



Berminat nak hadir ke seminar

SifuBads 
Digital Millionaire Conference Live
Contact: Nik Suryani 0136054441/ Saidati 0123324822
Website: www.sifubads.com/dmc2019


Till then,

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS