Shopee Buat Promosi realme C2 Hanya RM349!

Hai korang!

Sempena menyambut bulan Ogos sebagai bulan kemerdekaan, syarikat telefon pintar, realme Malaysia dengan kerjasama bersama Shopee Malaysia telah membuat tawaran yang korang susah nak tolak.

Masa promosi 5 Ogos di Shopee haritu, mereka berjaya mecatatkan jualan sebanyak 1000 unit realme C2 dan dalam 500 unit tu, terjual dalam masa 30 minit sahaja! Whoa.
Kebanyakan orang suka realme sebab walaupun telefon pintar yang ditawarkan murah, tetapi menawarkan teknologi yang terkini dan berkualiti tinggi.Tak sangka ramai juga yang ambil kesempatan untuk beli telefon pintar masa sales ni.

Hari jualan realme di Shopee Malaysia akan diadakan bermula sekarang sehingga 18 Ogos 2019 yang dimana bukan sahaja akan ada telefon pintar, tetapi juga aksesori banyak promosi lain. Yang tengah cari telefon murah nak belikan untuk sesiapa, baik grab promo ni.


Ada promo serendah RM1 pada setiap hari untuk jenama terpilih semasa Shocking Sales, dan jangan lupa untuk dapatkan baucar 50% untuk produk terpilih semasa Surprise Hour.

Tawaran realme C2 (2+16GB) yang hanya boleh didapati di Shopee Malaysia ditawarkan dengan harga RM349 sahaja. Dah tu, kalau korang menjadi antara 50 pelanggan yang pertama, korang siap dapat SD card dan barangan realme semasa jualan berlangsung.

Siapa yang taknak rebut tawaran awesome macam ni? Dah la mudah beli secara dalam talian, tambah lagi, boleh dapat penghantaran percuma lagi semasa kempen Hari realme.


realme Malaysia
Website: www.realme.com/my 
Facebook: www.facebook.com/RealmeMalaysia
realme di Shopee: bit.ly/realmeshp



Till then,

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS