Tonton Siri SHARP Travel with Parents di Astro

Hai korang,

Sempena dengan kedatangan Hari Ibu dan Bapa pada bulan Mei, Sharp Electronics (Malaysia) Sdn Bhd (SHARP), jenama perintis dalam inovasi teknologi dan penyelesaian elektronik, berbesar hati untuk mengumumkan pelancaran siri 'SHARP Travel with Parents' bersama dengan Astro. 

Siri ini diwujudkan untuk menunjukkan dan menghargai interaksi yang berharga diantara ibu bapa dan anak-anak melalui perjalanan/ travelling dengan menekankan kepentingan kemesraan keluarga dan interaksi intim, dalam mencipta sebuah kenangan yang tidak ternilai.

Musim pertama yang dilancarkan pada 2023, ‘SHARP Travel with Mommy’, mendapat pujian secara meluas sekaligus, memenangi ‘Best Lifestyle Programme’ untuk Malaysia di Asean Academy Creatives Awards. Musim baru akan ditayangkan pada 12 Mei 2024, jam 9:30 malam di Astro AEC, Astro GO, On Demand dan sooka.


Program ini akan memperkenalkan penonton kepada kedua-dua destinasi antarabangsa seperti Australia, Macau, Taiwan, dan tempat tempatan Malaysia seperti Sitiawan dan Pulau Pangkor, untuk mencari destinasi yang sesuai untuk perjalanan keluarga.

Personaliti TV tempatan dan juga duta kempen SHARP's Parents' Day yang memeriahkan rancangan ini adalah: Jason Yeoh, bersama ibunya, Puan Lim Poh Choo. Mereka berkongsi kisah yang mengharukan tentang perjalanan mereka bersama dengan produk inovatif SHARP.



Encik Ting Yang Chung, Pengarah Urusan SHARP Malaysia berkata: 

"Tema melancong bersama ibu bapa telah bergema kuat dengan penonton kami, dan berikutan maklum balas yang sangat positif daripada musim pertama kami dengan Astro, kami tidak sabar-sabar untuk melancarkan musim kedua.".

"Musim baharu ini memberi penghormatan kepada semua ibu bapa dengan memperluaskan program untuk merangkumi seluruh keluarga. Matlamat kami untuk siri 'Travel with Parents' adalah untuk mencipta detik istimewa yang boleh dihargai oleh setiap ahli keluarga."


‘SHARP Travels with Parents’ tahun ini menyelidiki lebih mendalam intipati perjalanan keluarga, bukan sahaja membawa penonton melalui destinasi indah yang sesuai untuk ibu bapa warga emas, tetapi juga menggalakkan penonton untuk memenuhi impian ibu bapa mereka selagi mampu.

Sempena dengan Sambutan Hari Ibu Bapa, SHARP ada buat temu bual jalanan dan buat survey kepada lebih daripada 50 peserta Malaysia dan ramai yang menyatakan keinginan untuk melancong bersama ibu bapa mereka tetapi mendapati perancangan perjalanan itu mencabar.

Selain itu, lebih 80% responden merancang untuk membeli peralatan rumah sebagai hadiah semasa Hari Ibu Bapa, dengan televisyen dan peti sejuk menjadi pilihan popular.


Untuk memenuhi permintaan ini, SHARP melancarkan promosi khas Hari Ibu Bapa, membantu keluarga Malaysia menaik taraf peralatan rumah mereka untuk menunjukkan penghargaan kepada orang tersayang. 

Promosi ini menawarkan diskaun sehingga 40% serta hadiah dengan pembelian, meliputi lebih daripada 70 produk SHARP seperti televisyen, mesin basuh dan penghawa dingin. Selain itu, SHARP bersedia untuk melancarkan siri kandungan perjalanan di Facebook dan Xiao Hong Shu, menyediakan maklumat berharga dan godam perjalanan untuk perjalanan keluarga yang akan datang.

SHARP's Parents' Day Campaign | Siri 'Travel with Parents'

Website: my.sharp
Facebook: www.facebook.com/SharpMsia
Instagram: www.instagram.com/sharp.malaysia
Xiao Hong Shu (Sharp Malaysia)
TikTok: www.tiktok.com/@sharpmalaysia

Till then,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS