Beli Dashing & Tonton Perlawanan MCFC vs MU Secara Langsung di Manchester, UK

Hai peminat bola!

Teringin tak nak tonton perlawanan bola sepak diantara MCFC (Manchester City Football Club) menentang MU (Manchester United) secara langsung depan mata korang? Saya ada cara mudah untuk korang dapat peluang ni.

Jenama produk penjagaan diri lelaki yang popular, DASHING kini mengadakan peraduan khas untuk peminat bola sepak terutamanya kepada peminat kelab gergasi MCFC dan MU. 

Dashing "Let’s Go Manchester Contest!", pada tahun ini akan menghadiahkan penginapan percuma selama 4 hari 3 malam beserta penerbangan pergi-balik ke Manchester, United Kingdom khas untuk 6 pemenang bertuah.

 

Lebih menarik, 6 pemenang bertuah ini juga berpeluang untuk menjadi VIP untuk menonton perlawanan diantara MCFC vs MU secara langsung didepan mata. Menarik betul hadiah ni. 4 hari mereka disana, dapat tidur, makan dan bernafas dalam udara bola sepak di Manchester, UK!

Pemenang bukan saja akan menyaksikan perlawanan hebat diantara 2 pasukan kelab gergasi ini bertanding dari kerusi VIP di Stadium Etihad, malah mereka akan dibawa melawat ke  National Football Museum dan stadium seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield.

Lagi spesial, mereka akan dapat peluang untuk berinteraksi dan dapatkan tandatangan ekslusif dari pemain MCFC selain daripada dibawa untuk sertai Magical Mystery Tour yang dimana mereka akan berjumpa dengan kumpulan muzik lagend, The Beatles.
 
 


Teringin nak menangi semua tu? Apa yang korang perlu buat mudah je.

1. Beli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit.
2. Ambil gambar resit dan hantar pesanan Whatsapp ke no +6016-9972373.
3. Sertakan sekali nama penuh dan nombor kad pengenalan semasa hantar tu sekali.

Mudah kan? Apa korang tunggu lagi? Jom join sekarang dan jadi salah seorang daripada VIP yang akan menonton perlawanan secara langsung didepan mata korang bersama dengan 50,000 peminat.

Contest tamat pada 31 Januari 2018

Untuk maklumat lanjut:
Website: www.dashing.com.my 
Contact: 03-80238311.
Facebook: www.facebook.com/Dashing.MY

Till then,

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS