Huawei Lancarkan Watch Fit 3 dan MateBook X Pro Mei 2024

Hello dan Salam sejahtera korang,

Baru-baru ini, Huawei Malaysia telah melancarkan beberapa produk terbaru mereka, Huawei Watch Fit 3 - Jam pintar denggan design terbaru dan Huawei Matebook X Pro - komputer riba yang canggih dan paling ringan didalam industri.

Produk mereka kalini sesuai digunakan oleh mereka yang ada gaya hidup aktif yang sukakan bantuan teknologi canggih serta nak tingkatkan gaya hidup dengan produk yang inovatif. Style design pun sesuai untuk semua golongan peringkat umur.

Selarasa dengan pelancaran dua produk terbaru ini, mereka turun mengumumkan 2 produk yang akan datang iaitu: Huawei Watch GT4 41mm dan warna baru pada Huawei FreeClip yang dilancarkan awal tahun tempoh hari.



HUAWEI WATCH FIT 3

HUAWEI WATCH FIT 3 kali ini mempunyai reka bentuk segi empat sama yang bergaya dan hayat bateri yang mengagumkan, jam tangan ini bukan sahaja merupakan penyataan fesyen tetapi juga rakan kesihatan yang komprehensif, memberikan pengguna ciri penjejakan kesihatan termaju untuk meningkatkan kesejahteraan mereka.


HUAWEI WATCH FIT 3 menetapkan standard baharu untuk jam tangan pintar, menggabungkan fesyen dan fungsi dengan lancar. Inilah yang menjadikannya menonjol:

⭐ Reka Bentuk Elegan: Dicipta dengan ketepatan, HUAWEI WATCH FIT 3 menampilkan wajah persegi yang anggun dan didatangkan dalam enam warna terang - Hijau, Putih, Merah Jambu, Hitam, Kulit Putih dan Nilon Kelabu. Setiap warna dipasangkan dengan tali berkualiti tinggi, memastikan aksesori bergaya untuk sebarang majlis.

 Sistem Kesihatan Lanjutan: Pemantauan kadar denyutan jantung TruSeen™ 5.5 Huawei dan penjejak tidur TruSleep™ 4.0 disepadukan ke dalam HUAWEI WATCH FIT 3, meletakkannya di barisan hadapan teknologi kesihatan. Pengguna boleh bergantung pada data kesihatan yang tepat untuk memantau kesejahteraan mereka dengan berkesan.

 Sistem Lancar: Dengan ciri pintarnya, HUAWEI WATCH FIT 3 memastikan pengguna sentiasa berhubung dan terkawal ke mana sahaja mereka pergi. Sama ada menerima pemberitahuan, menjejaki matlamat kecergasan atau mengurus tugas, jam tangan pintar ini memastikan sambungan dan kemudahan yang tidak terganggu.


Berita yang menggembirakan! HUAWEI WATCH FIT 3 yang dinanti-nantikan kini boleh didapati untuk pra-pesanan, bermula daripada hanya RM599. Tetapi bukan itu sahaja - pelanggan yang membuat pra-pesanan sebelum 17 Mei 2024, akan menerima hadiah percuma bernilai RM89, bersama baucar awal RM30.


HUAWEI MateBook X Pro (2024)

HUAWEI MateBook X Pro (2024) mentakrifkan semula penanda aras untuk komputer riba ultranipis, menawarkan kepada pengguna prestasi yang tiada tandingan dalam casis yang diperhalusi:

⭐ Reka Bentuk Ultra-Slim dan Ringan: Direka kejuruteraan dengan ketepatan, termasuk HUAWEI Cloud Falcon Architecture yang inovatif, HUAWEI MateBook X Pro (2024) mempunyai salah satu badan paling langsing dan ringan dalam kategorinya. Ini menjadikannya teman terbaik untuk profesional semasa dalam perjalanan, tanpa menjejaskan hartanah skrin.

⭐ Teknologi Paparan Imersif: Menampilkan skrin sentuh LTPS 14.2-inci dengan resolusi 3K yang luar biasa dan nisbah skrin-ke-badan 90% yang mengagumkan, MateBook X Pro memberikan pengalaman visual yang menawan. Dengan sokongan penuh untuk gamut warna 100% sRGB, pengguna boleh mengharapkan warna yang bertenaga dan tepat. Selain itu, paparan tepi ke tepi dilengkapi dengan salutan anti-reflektif, memastikan ketegangan mata berkurangan semasa penggunaan berpanjangan.

⭐ Keupayaan Pemprosesan Kuat: Dilengkapi dengan pemproses Intel® Core™ Ultra 9 terkini, MateBook X Pro cemerlang dalam prestasi, menawarkan kelajuan dan responsif yang luar biasa. Daripada tugasan reka bentuk grafik yang menuntut kepada pemprosesan data berkelajuan tinggi, komputer riba ini mengendalikan semuanya dengan mudah, memperkasakan pengguna untuk menangani sebarang beban kerja dengan cekap.


HUAWEI MateBook X Pro (2024) direka bentuk dengan sistem penyejukan yang inovatif, menampilkan reka bentuk Shark Fin Fan 3.0 Huawei. Sistem ini menggunakan dwi kipas untuk mengoptimumkan aliran udara dan kecekapan penyejukan, memastikan prestasi puncak yang mampan tanpa risiko terlalu panas.

Selain itu, ia menawarkan pengalaman pintar yang lancar melalui Kongsi Huawei dan Kerjasama Berbilang skrin. Penyepaduan ini membolehkan interaksi mudah dengan peranti Huawei yang lain, membolehkan pengguna menayangkan skrin telefon pintar mereka pada komputer riba, memindahkan fail antara peranti dengan lancar, dan juga menggunakan aplikasi telefon pintar secara langsung pada komputer riba.


Berharga bermula dari RM8,999, HUAWEI MateBook X Pro (2024) kini tersedia untuk pra-pesanan dari 14 Mei hingga 24 Mei 2024. Anda boleh mendapatkan MateBook X Pro (2024) mereka melalui Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Experience Stores dan peruncit sah . Semasa tempoh pra-pesanan, anda berpeluang menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM4,582, menambah nilai lagi kepada pengguna awal komputer riba baharu yang digunakan ini.

Huawei Mobile Malaysia
Website: consumer.huawei.com/my
Facebook: www.facebook.com/HuaweimobileMY
Instagram: www.instagram.com/huaweimobilemy


Till then,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS