Review D Aura Jelita Vit C dan D Aura Perfume by D Aura Cosmetics

Assalamualaikum dan hello beautiful!

Wanita memang diciptakan untuk selalu suka dengan kecantikan. Daripada zaman dulu sampai sekarang, ramai wanita yang nak cantik dan sanggup makan macam-macam supplement untuk cantikkan diri seperti Kolagen.

Korang boleh cuba produk daripada D Aura Spa yang telah mengeluarkan produk kecantikan dan wangian terbaru dibawah jenama D Aura Cosmetics khas untuk pelanggan setia mereka dan untuk mereka yang sukakan kecantikan seperti Puan Dina sendiri.

D Aura Spa, merupakansebuah salon kecantikan Muslimah yang terletak di Putra Walk, Seri Kembangan. Spa muslimah yang diasaskan oleh Puan Dina Abu Bakar ini telah berada didalam pasaran selama lebih daripada 15 tahun. 


Setelah sekian lama didalam industri bidang kecantikan, Puan Dina membuat keputusan untuk mewujudkan D Aura Cosmetics. Dengan bantuan dan perbincangan bersama syarikat GMP manufacture terbaik, maka keluarkan pruduk sulong D Aura:  
💖 D Aura Jelita Vit C
💖 D Aura EDP Perfume.

Apabila ditanya, kenapa nak jual minyak wangi perfume ni, jawab Puan Dina sebab sukakan perfume dan wangi. Sebab itulah minyak wangi keluaran D Aura Cosmetics merupakan minyak wangi yang dibuat khas mengikut jenis bau apa yang Puan Dina suka.

Perfume EDP D Aura merupakan satu koleksi yang special, dengan bauan yang unik dan eksotik yang korang tak boleh nak dapat di tempat lain. Sesuai dipakai untuk semua golongan umur, dan sangat sesuai untuk dijadikan hadiah buat yang tersayang.




D Aura EDP Perfume
RM68.00 /30ml

Koleksi minyak wangi D Aura Perfume bergred Eau de Parfum (EDP) dengan kepekatan 15-20%. Wangian jenis EDP merupakan jenis gred minyak wangi yang paling kuat dan paling tahan lama dengan menggunakan pati minyak wangi berkualiti dari Europe.

Koleksi D Aura Perfume ada 4 jenis, terbahagi kepada wangian dengan 3 wangian "For Her" dan 1 wangian "For Him". Paling best, minyak wangi D Aura Perfume patuh syariah dan boleh pakai bawa untuk solat.

Wangian D Aura Perfume direka khas untuk 4 orang anak Puan Dina dan wangian ini diberikan nama sempena dengan nama mereka. Mereka yang digelar "Anak D Aura" ini bernama: Amanda, Arissa, Alisha dan Aaron.




D Aura Perfume – Amanda For Her
Kandungan utama Amanda: Orange, Lily, Magnolia, Grapefruit, Bergamot, Apple.
Top note: Citrus, Floral, White Floral, Sweet, Fresh Spicy, Green.

⭐ D Aura Perfume – Arissa For Her
Kandungan utama Arissa: Peony, Litchi, Freesia, Rose, Lily og the Valley, Magnolia.
Top note: Floral, Rose, Fresh, Fruity

D Aura Perfume – Alisha For Her
Kandungan utama Alisha: Pear, Peach, Hedione, Rose, Lilac, Vanilla
Top note: Fruity, Fresh, Sweet, Green, Aquatic, Rose

D Aura Perfume – Aaron For Him
Kandungan utama Aaron: Saffron, Amber Wood, Ambergris, Jasmine, Fir Resin, Cedar
Top note: Woody, Amber, Amber Spicy, Fresh Spicy, Aromatic, Animalic, Metallic



 D Aura Jelita Vitamin C 
( D Aura Jelita Vit C)
RM88.00 /3gm x 15sachet

Fungsi utama D Aura Jelita Vit C adalah untuk memutihkan, menggebukan dan memontokkan badan. Produk ini sangat sesuai untuk diambil wanita yang nak cantikkan badan, tetapi tidak digalakkan untuk lelaki untuk consume.

Satu kotak D Aura Jelita Vit C ada 15 paket dengan 3gram setiap satu paket yang sesuai untuk dimakan sebanyak 2 kali atau 1 kali sehari. Rasa kolagen vitamin C ni masam-masam manis, dengan rasa mixberry dan tiada bau yang kurang menyenangkan.

Produk D Aura Jelita Vit C telah lulus ujian makmal dan sesuai diambil sebagai makanan tambahan. Dengan kandungan utama kolagen tumbuhan, yang akan membantu memutihkan, menggebukan dan sebagai agen awet muda kerana kaya dengan kandungan anti-oksidan.

Fungsi utama D Aura Jelita Vit C:
🌸 Membantu mencerahkan kulit muka dan badan;
🌸 Membantu memudarkan parut pada muka dan badan;
🌸 Membantu mengecilkan pori dimuka;
🌸 Membantu menegangkan kulit muka, payudara dan pinggul;
🌸 Sebagai anti penuaan;
🌸 Membantu mengurangkan kulit kusam dan lingkaran gelap bawah mata;
🌸 Membantu menguatkan kuku dan rambut.


Cara pemakanan D Aura Jelita Vit C:
🌸 Disarankan ambil pada waktu malam sebelum tidur;
🌸 Digalakkan untuk minum air secukupnya;
🌸 Untuk kesan yang pantas, disarankan untuk bersenam;
🌸 Simpan ditempat yang sejuk dan kering.

Isi kandungan D Aura Jelita Vit C:
Vitamin C, Plant Collagen, Glutathione, Pueraria Mirifica, Astaxantin, Hyaluronic Acid, Pearl, Pomegranate, Honey.

Kandungan special Pueraria Mirifica di dalam D Aura Jelita Vit C yang merupakan phytoestrogens, sejenis bahan yang mempunyai kesan seperti estrogen yang akan membantu masalah wanita dan dengan tambahan antioxidant didalamnya.


Siapa yang kenal dengan Puan Dina, terutamanya pelanggan spa, mesti tahu macam mana keadaan kulit muka dan badan Puan Dina pada tahun sebelum pengambilan supplement D Aura Jelita Vit C. Memang nampak glowing dan berseri-seri sangat sekarang.



Korang boleh dapatkan D Aura Cosmetics by D Aura Spa Salon Muslimah secara walk-in di spa mereka yang terletak di Putra Walk, Seri Kembangan atau secara dalam talian di laman web D Aura Cosmetics dan dapat tawaran penghantaran percuma!

Harga D Aura Cosmetics
 D Aura Jelita Vit C: RM88.00 / kotak
D Aura EDP Perfume: RM68.00 / kotak

D Aura Spa (D Aura Cosmetics)
C-3A-G, Putra Walk, Jln PP25, 
Taman Pinggiran Putra, Sek. 2, 
43300 Seri Kembangan, Selangor.

Contact: 01155819845 (Whatsapp)
Laman web: www.dauracosmetics.com
Facebook: www.facebook.com/dauracosmetics
Instagram: www.instagram.com/dauracosmetic


With love,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS