MK K-Clique Sampaikan Lagu Tema Kempen F&N Teh Tarik Baharu

Hello dan salam sejahtera korang!

"Biar Ori, Baru Sempoi!" Itulah tagline kempen terbaru F&N Beverages Marketing Sdn Bhd yang telah melancarkan produk terbaru mereka, F&N Teh Tarik.

Kempen terbaru F&N Teh Tarik ini turut menampilkan penyanyi dan rapper terkenal Malaysia iaitu MK K-Clique yang juga merupakan penyanyi didalam muzik video dan lagu tema baharu F&N Teh Tarik untuk menarik perhatian generasi muda Malaysia.

F&N Teh Tarik didatangkan didalam 2 variasi iaitu:
🌸 F&N Teh Tarik ORI,
🌸 F&N Teh Tarik Kurang Manis.



Teh Tarik memang merupakan minuman kegemaran orang Malaysia, termasuklah saya dan MK K-Clique. Kini korang bukan sahaja boleh dapatkan teh tarik original dekat mamak je, tapi korang boleh dapatkan dapatkan minuman F&N Teh Tarik.

F&N Teh Tarik diperbuat menggunakan krimer pekat manis F&N dan teh asli untuk memberikan rasa teh tarik yang asli dan mantap. Produk ini didatangkan didalam bentuk botol atau tin yang memudahkan korang bawa dan minim air kegemaran Malaysia ini dimana-mana sahaja.



Berpeluang bergambar bersama dengan MK K-Clique

MK K-Clique Penyanyi Lagu Tema F&N Teh Tarik Biar Ori Baru Sempoi

Lagu tema terbaru F&N Teh Tarik - 'Biar Ori Baru Sempoi' nyanyian MK K-Clique ini dijangka akan menarik lebih ramai minat benerasi muda Malaysia untuk terus kekal ceria dan bertenaga sesuai dengan slogan tagline kempen ini, Biar Ori, Baru Sempoi!

Korang boleh dengar lagu F&N Teh Tarik - 'Biar Ori Baru Sempoi' di Youtube: 

Ms Tiffany Tan, Ketua Bahagian Pemasaran Jenama Tenusu, F&N Dairies, F&N Beverages Marketing Sdn Bhd berkata:

"F&N Teh Tarik yang dikeluarkan pada awalnya semasa kemuncak pandemik pada 2020, dicipta untuk mereka yang merindukan 'rasa teh tarik mamak' sebenar. Bagi meneruskan momentum dengan generasi muda Malaysia, kami melancarkan kempen baru ini yang melambangkan rasa asli adalah yang terbaik dan memastikan F&N Teh Tarik tersedia dan mudah didapati dan dinikmati oleh semua orang pada bila-bila masa, tidak kira di mana sahaja.".




Terjumpa juga dengan Talent Penyanyi dan Rapper yang baru umur 20-tahun dari Jepun, Muramatsu Kenta [IG: @muramatsu_kenta] di event ni. Friendly Kenta ni, ada bakat pergi lagi jauh dalam bidang industri. Lepas tengok kat IG, popular juga Kenta ni rupanya.

Kempen F&N Teh Tarik - With Muramatsu Kenta 


Kempen F&N Teh Tarik - Biar Ori Baru Sempoi

Sempena dengan Kempen F&N Teh Tarik - Biar Ori Baru Sempoi, F&N Beverages Marketing Sdn Bhd akan buat tour dengan menempatkan mesin layan diri interaktif di kawasan terpilih di Malaysia untuk bagi korang peluang untuk dapatkan Teh Tarik secara PERCUMA selama sebulan!

Berita baik lagi, F&N Teh Tarik ORI dan Kurang Manis turut akan dilancarkan di Malaysia Timur bermula dari bulan Mei 2023, supaya lebih ramai orang Malaysia dapat menikmati minuman Teh Tarik kegemaran deorang.

Lokasi Kempen F&N Teh Tarik - Biar Ori Baru Sempoi:
👉 Stesen LRT KLCC 5-9 Mei 2023,
👉 Penang Sentral 11-15 Mei 2023,
👉 Stesen LRT KL Sentral 18-22 Mei 2023,
👉 JB City Square 25-26 Mei 2023.

Lokasi Mesin Interaktif F&N Teh Tarik - Biar Ori Baru Sempoi

Bersama dengan rakan blogger dan penyanyi lagu tema F&N Teh Tarik, MK K-Clique

F&N Teh Tarik
Website: www.fn.com.my
Facebook: www.facebook.com/FnNDairies
Instagram: www.instagram.com/fnndairies

Till then,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS