Buat Ujian DNA Dengan DynaDNA Test Kit

Hai dan Salam Sejahtera korang,

Dyna Medical - jenama dibawah syarikat Dyna Source Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat Malaysia yang mengeluarkan produk barangan kesihatan dan kecantikan yang telah ditubuhkan pada tahun 2014. 

Dengan misi untuk memperkenalkan produk "Buatan Malaysia" ke negara Asia lain menjelang tahun 2024 untuk memenuhi keperluan global, makanya Dyna Medical telah memperkenalkan pelbagai produk berkualiti.

Pada 15 Jun 2023 yang lepas, Dyna Medical telah memperkenalkan 2 projek terbaru mereka yang telah dilancarkan pada hari berkenaan di KL Wellness City Gallery, Bukit Jalil iaitu: pelancaran aplikasi Dyna App dan DynaDNA - ujian kit DNA.


Ramai orang yang datang pasa majlis pelancaran 2 projek terbaru daripada Dyna Medical termasuklah pihak media,  tetamu dan partner korporat dan medikal Dyna Medical. Majlis turur dimeriahkan lagi dengan kehadiran oleh Influencer Iman Azman dan pakar produk medikal Dr Hans Jeffry.

Iman Azman dan Dr Hans Jeffry merupakan panel jemputan yang telah dijemput untuk berkongsi tentang untuk berkongsi tentang pengalaman mereka mengenai ujian kit  DNA, DynaDNA dan kepentingan kenal kesihatan sendiri melalui DNA.

Panel jemputan Puan Iman Azman dan Dr Hans Jeffry

Bersama dengan rakan blogger: AM, saya, Aerill, Zharif.

Dyna Medical sebelum ini telah mengeluarkan banyak produk kesihatan dan kecantikan termasuklah:

🌸 Dyna Care
🌸 Dyna Home
🌸 Dyna Wellness
🌸 Dyna Bites
🌸 Dyna Beauty
🌸 Dyna DNA - Terbaru!

Antara produk kesihatan mereka yang top adalah: Pueraria Mirifica 100 Mg Extract Tablet, Tongkat Ali Eurycoma Lgf 100 Mg Extract Tablet dan Kacip Fatimah Labisia Pumila 100 Mg Extract Tablet.



Buat dan Kenal DNA dengan DynaDNA Test Kit

Dyna Medical memperkenalkan kit ujian DNA terbaru mereka, DynaDNA yang membolehkan penggunanya untuk mendapat maklumat kesihatan diri yang terkini dan paling tepat berdasarkan maklumat DNA mereka sendiri.

Dengan hanya menggunakan sampel air liur dan tisu pipi, DynaDNA boleh detect lebih dari 500 ujian genetik, lebih dari 150 sifat genetik dengan 10 profil berlainan, termasuk kesihatan jantung dan vaskular, penyakit genetik, keadaan otak, serta alahan dan sensitiviti makanan.

Ujian kit ujian DNA DynaDNA ini akan membolehkan kita tahu tentang kemungkinan mengidap penyakit genetik seperti thalasemia, diabetes, penyakit darah tinggi atau kanser. Jadi, dengan cara ambil ujian ini, maka kita boleh kurangkan risiko untuk dapat penyakit tu.

DynaDNA jugaa dengan bangganya telah memenangi anugerah "Best DNA Test Kit for Family in Parents' Choice Award 2023" / Kit Ujian DNA Keluarga Yang Terbaik di Parents' Choice Award 2023 tempoh hari. Tahniah saya ucapkan!
 
En. Martin Low Wink Keng, Pengarah Urusan Dyna Medical memperkenalkan Dyna App dan DynaDNA pada majlis pelancaran

Harga Buat DNA Test dengan DynaDNA

Pakej dan Harga Buat DNA Test dengan DynaDNA

DynaDNA hereby invites you to explore your DNA origin and genealogy.

✅ FREE consultation
✅ Softcopy report provided

DynaDNA Premium (DNA Test Kit) - RM2,492.00

DynaDNA (Premium)
Carrier Status Health Risk
Cancer Risk Skincare
Personal Traits Food and Dietary Sensitivity
Essential Nutrient Weight Management and Wellbeing
Fitness Potential Drug Response

Basic (DynaDNA Fitness/ DynaDNA Ladies) - RM1,271.94

DynaDNA (Fitness/ Ladies)
Personal Traits Food and Dietary Sensitivity
Essential Nutrient Weight Management
Fitness Potential - Fitness / Skincare - Ladies

DynaDNA Kids (DNA Test Kit) - RM953.94

DynaDNA (Fitness/ Ladies)
Personal Traits Food and Dietary Sensitivity
Essential Nutrient Carrier Status

Buat Ujian DNA Dengan DynaDNA Test Kit

Buat Ujian DNA Dengan DynaDNA Test Kit


Muat Turun Aplikasi DYNA APPS Sekarang!

Kini, pengguna produk kesihatan dan kecantikan Dyna Medical boleh juga memuat turun aplikasi Dyna App - sebuah aplikasi platform berintegrasi yang membolehkan pengguna melihat keputusan kit ujian DNA mereka dengan segera dan mudah. 

Melalui aplikasi ini, korang boleh membeli produk kesihatan daripada Dyna Medical menerusi perkhidmatan e-dagang melalui aplikasi tersebut dan boleh terus buat appointment dengan pakar kesihatan yang bertauliah di bawah rangkaian sokongan DynaDNA untuk menyemak keputusan ujian, atau merancang langkah seterusnya. 



Dyna Medical
Website: dynamedical.com.my
Facebook: www.facebook.com/dynamedical
Instagram: www.instagram.com/dyna_medical


Till then,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS