Tahniah Pemenang Kempen 1 Million Happy Members Sushi King

Hello dan Selamat Sejahtera korang!

Korang pernah bayangkan tak, korang makan mekanan kegemaran korang di restoran kegemaran korang, lepas tu tiba-tiba dapat tahu yang korang menang hadiah macam-macam contoh macam percutian ke Jepun?

Pada 13 Jun 2023 yang lepas, bertempat di Sushi King, Sunway Pyramid, telah berlangsungnya penyampaian hadiah untuk pemenang hadiah utama Kempen 1 Million Happy Members Sushi King yang telah berlangsung pada 1 - 31 Mei 2023 yang lepas.

Cara sertai - Hanya perlu muat turun aplikasi Sushi King dan makan di mana-mana restoran Sushi King dengan pembelian minima RM50 didalam satu resit dan korang berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah yang ditawarkan.

Kempen 1 Million Happy Members Sushi King

#SushiKing1Million #YourHappySushiPlace #SushiKingMY

Tahu tak korang, Restoran Sushi King merupakan sebuah rangkaian restoran sushi Jepun Halal terbesar di Malaysia dengan sijil Halal yang diperakui oleh JAKIM.

Kempen 1 Million Happy Members Sushi King yang berlangsung sepanjang bulan Mei ini berjaya meraih lebih daripada 50,000 penyertaan di seluruh negara. Ahli Sushi King yang sertai kempen ini berbelanja minima RM50 dan dapat peluang untuk Spin and Win didalam aplikasi Sushi King.

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd. bercakap didalam ucapannya, 

"We feel immensely grateful for the unwavering support and loyalty shown by our customers which has propelled us to this remarkable milestone of one million happy members. We are truly humbled by their love for Sushi King and Japanese food culture."

"Through this campaign, we create a meaningful experience for our members to get rewarded as they enjoy their favourite Sushi King creations."

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd.

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd.

Pemenang Kempen 1 Million Happy Members Sushi King

Banyak hadiah menarik yang telah dimenangi secara mingguan sepanjang tempoh kempen berlangsung oleh ramai ahli Sushi King App seperti:

📱 Telefon Oppo N2 Flip;⁣
⌚ Apple Watch SE;⁣
👕 Uniqlo Gift Card bernilai RM300;⁣
😊 600,000 jumlah Smile Points.

Ahli bertuah aplikasi Sushi King yang ke-1 juta, Encik Mohd Shahrin Samian telah menerima ganjaran makan percuma selama setahun! 

Manakala pemenang hadiah utama Kempen 1 Million Happy Members Sushi King telah dimenangi oleh seorang suri rumah dari Sabah, Puan Vyvian Elvy Jefry yang telah memenangi hadiah utama perjalanan ke Jepun! Yay, Tahniah ^_^

Pemenang hadiah utama Kempen 1 Million Happy Members Sushi King - Puan Vyvian Elvy Jefry

Tahniah Pemenang Kempen 1 Million Happy Members Sushi King

Menu Baru di Sushi King Malaysia

Sempena dengan majlis khas ini, Sushi King telah memperkenalkan 2 menu terbaru mereka iaitu:
🐠 Japonica Unagi gred premium,
🍜 Ramen Jepun resepi asli dari Kyoto, Jepun.

Excited Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd. yang memang berasal daripada Kyoto, Jepun memperkenalkan 2 menu terbaru di Sushi King sebab menggunakan bahan masakan yang premium dan juga resepi asli dari Jepun.

Korang boleh singgah ke mana-mana cawangan Sushi King terdekat dengan korang kalau nak cuba menu terbaru daripada Sushi King ini sekarang!

Menu Baru di Sushi King Malaysia - Ramen Jepun / Japanese Ramen

Menu Baru di Sushi King Malaysia - Japonica Unagi

Muat turun Aplikasi Sushi King di Google Play Store, Apple App Store, atau Huawei App Gallery sekarang untuk menjadi ahli Sushi King!


Sushi King Malaysia
Website: sushi-king.com
Facebook: www.facebook.com/sushikingasia
Instagram: www.instagram.com/sushikingmalaysia


Till then, 
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS