Tempah Hadiah Bunga Last Minute di Flower Chimp

Hai dan salam sejahtera korang,

Mesti ada kadang-kadang korang nak mencari hadiah untuk yang tersayang, tapi terlupa. Tetiba hari yang nak sambut tu dah sampai tapi korang tak ada apa-apa nak bagi. Jadi, apa solution korang? Kalau saya, boleh tempah je bunga di Flower Chimp.

Apa yang special di Flower Chimp, selain daripada jualan sejambak bunga dengan harga yang sangat murah (Ya, murah serendah RM89 saja!), korang juga boleh menikmati servis penghantaran percuma keseluruh Malaysia.

Ingat tadi yang nak cari hadiah last minute? Ha, di Flower Chimp, kalau korang tempah sebelum 1PM, deorang boleh hantar pesanan korang pada hari yang sama tanpa ada cas extra!


Tak kisahlah kalau korang mencari bunga untuk hadiah hari lahir ke, nak cakap tahniah kat sesiapa, nak bagi bunga sebab sayang pasangan korang atau nak bagi bunga sempena dengan Hari Kekasih atau Hari Ibu ke, Flower Chimp boleh tolong korang.

Flower Chimp kini dah ada servis penghantaran percuma ke seluruh Malaysia dengan coverage sebanyak 80 daerah di dalam Malaysia termasuk di Sabah dan Sarawak. Banyak betul lokasi yang dia cover, tinggal nak tempah je.


Eh eh, cantik-cantik pula saya tengok bunga ni. Dah la cantik, harga pun semuanya berpatutan. Selain bunga, korang cuba boleh dapatkan jambangan coklat dan beberapa dekorasi untuk surprisekan orang yang tersayang.

Walaupun Flower Chimp baru je dalam perniagaan penghantaran bunga, dalam tempoh 2 tahun saja, Flower Chimp berjaya pilihan nombor 1 dalam perkhidmatan penghantaran bunga secara dalam talian di Malaysia, Indonesia dan Filipina dengan rekod pertumbuhan lima 5 kali ganda berbanding tahun lepas.



Untuk perancangan seterusnya, mereka berhasrat untuk mengembangkan rangkaian Flower Chimp di Singapura menjelang pertengahan bulan Ogos 2018 dan di negara Asia Tenggara yang lain termasuklah Vietnam, Thailand dan Hong Kong pada tahun 2019.

Paling saya suka dengan Flower Chimp sebab dalam masa yang sama, mereka juga menjalankan kajian ke atas pasaran semasa secara berterusan demi mencari idea untuk produk dan promosi baharu untuk pelanggan mereka.


Tentang Flower Chimp

Flower Chimp ditubuhkan oleh dua usahawan dari Jerman, Maximilian Lotz dan Niklas Frassa. Deorang dua memang sebelum ini dah terkenal di Belanda sebelum mengambil keputusan untuk kembangkan perniagaan mereka ke dalam perkhidmatan penghantaran bunga secara dalam talian.

Flower Chimp memang diiktiraf sebab telah memenuhi keperluan pengguna terhadap bunga berkualiti tinggi pada harga berpatutan yang turut disokong dengan perkhidmatan penghantaran percuma ke seluruh negara. 

Buat masa ini, Flower Chimp beroperasi di Malaysia, Indonesia dan Filipina. Dalam masa terdekat, dua usahawan bercita-cita tinggi ini bakal melancarkan platform mereka di Singapura dan negara Asia Tenggara lain. 


Promosi menarik Flower Chimp: 
> Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia.
> Penghantaran pada hari yang sama kalau tempah sebelum 1PM.

Flower Chimp di Malaysia
Website: www.flowerchimp.com
Facebook: www.facebook.com/FlowerChimpMY
Instagram: instagram.com/flowerchimp
     Call/Chat: 0364117235 / 01151164939 (Isnin-Jumaat, 9AM-6PM)


With love,

Post a Comment

2 Comments

Illya LeYa said…
Menarik... Nak mohon otomen belikan la.. Kasi acah2 suprise sikit kat wife die... Hahaha..

FOLLOWERS