My First Rank Tier Dota 2 Divine 1

Hello korang!

Bukan mudah nak dapatkan rank tinggi macam ni dalam Dota 2 terutama pula untuk pemain yang main role support untuk saya. Bangga kejap dengan diri sendiri sebab hasil titip peluh support orang dan kadang-kadang main offlane membuahkan hasil. 

Pada 14 Ogos 2019, saya berjaya dapat Rank Divine 1, yang kedua tertinggi didalam Dota 2. Yohhooo! Bangga dengan diri sendiri.


Dota 2 Rank
14 Ogos 2019 - MMR: 4637


 

Kalau didalam permainan Dota 2, ada beberapa Rank. Setiap Rank ni ada 1-5 bintang, ikut nombor rank yang korang dapat kalau menang atau kalah setiap game yang diberikan kepada pemain bermula daripada yang Rank rendah:

♠ Herald
♠ Guardian
♠ Crusader
♠ Archon
♠ Legend
♠ Ancient 
Divine - I am here!
♠ Immortal


Selain daripada tu, dapat juga feature banyak game sebagai player terbaik dalam game sebelum ni. Bila seorang support dapat MVP tu adalah feeling yang paling best ever! Thanks teamate yang best-best dan boo kepada teamate yang tah apa-apa tu. Haha


Manage untuk lepas Divine untuk season kalini, season lepas dapay Ancient 4 paling tinggi. Semoga lepas ni kekal lah rank ni. Penat dah nak tryhard ni. Hewhew. Cuba korang share apa rank korang pulak.



Till then, Road to Immortal! or back to Legend? Haha

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS