Shopping Online Raya di TopzMall Ramadan Sale 2023

Hai dan Salam Ramadan korang!

Walaupun baru nak masuk minggu ke 2 puasa, tapi saya tetap nak tanya, "Amacam dengan persiapan Raya korang?". Saya dah almost 50% siap dengan persiapan Raya yang akan datang nanti. Baju Raya, kasut Raya, tudung Raya semua dah settle.

Ada lagi beberapa barang rumah nak beli untuk naikkan mood Hari Raya. Selalunya kami memang beli secara online je. Online best, ada banyak promosi dan diskaun, lepas tu tak payah penat-penat nak keluar masa bulan puasa. Beli je secara online di laman web atau aplikasi TopzMall.


Pengalaman Shopping Online di TopzMall - Cepat, Murah dan Trusted! - Sebelum ini saya pernah kongsikan pengalaman saya shopping di TopzMall untuk beli koleksi → BTS ARMY TinyTAN Message Chocolate Ver.2 Collection di TopzMall.

Kalini saya nak kongsikan dengan korang tentang Promosi TopzMall Ramadan Sale 2023 khas untuk korang yang nak shopping untuk Hari Raya dengan pelbagai promosi menarik seperti PENGHANTARAN PERCUMA tanpa perbelanjaan minima sepanjang kempen ini.

Selain itu, korang juga boleh dapatkan pelbagai produk dengan promosi diskaun sehingga 80% dalam banyak kategori termasuklah: Set Hamper Raya, Set Hadiah Raya, Kurma, Barangan Runcit, Perlatalan dan Perkakas Rumah, Perkakas Dapur, Ibu dan Bayi, Gajet dan Alat Elektronik, dan banyak lagi.

TopzMall Ramadan Sale 2023 | TopzMall Jualan Ramadan 2023

Promosi Bulan Ramadan dan Raya di TopzMall - TopzMall Ramadan Sale 2023

TopzMall Ramadan Sale 2023 kini berlangsung bermula dari 29 Mac sehingga 18 April 2023 dengan banyak promosi dan diskaun khas seperti subsidi baucar penghantaran percuma tanpa perbelanjaan minimum.

Sepanjang sale sehingga 18 April 2023 ni, korang boleh enjoy up to 80% diskaun untuk produk dan barangan, dan boleh redeem baucar penghantaran percuma (Had maksima RM5) tanpa perbelanjaan minima dan boleh pakai untuk semua barangan yang korang beli di laman web atau aplikasi TopzMall.

Antara jenama besar yang korang boleh dapatkan semasa promosi TopzMall Ramadan Sale 2023 termasuklah jenama daripada:
✅ Fu Wang,
✅G&G Century,
✅Cubiloxe,
✅Hei Hwang,
✅Vivo,
✅XiaoMi,
✅Himo,
✅JBL,
✅Yunteng,
✅Philips,
✅Panasonic,
✅Morphy Richards,
✅Tefal,
✅My Lovely Baby,
✅VTech Toys Malaysia,
✅Biosilk,
✅dan banyak lagi.

TopzMall Ramadan Sale 2023 | TopzMall Jualan Ramadan 2023

Promosi Produk dan Barangan Kelengkapan Rumah (Home & Living) sehingga 83%!

Kalau korang ada yang mencari barangan hiasan rumah atau nak cari dekorasi untuk Raya untuk beri nafas baru kepada rumah sempena dengan Raya akan datang, memang sesuai sangat lah tengok deals yang ada didalam TopzMall Ramadan Sale 2023 sebab korang boleh enjoy diskaun sehingga 83%!

Satu jenama produk yang korang boleh look forward adalah pelancaran produk terbaru jenama Dreame yang dilancarkan pada 22 Mac 2023 dengan harga promosi RM2599 sahaja. 
Check out deals ni! → Dreame M12 Wet & Dry Vacuum: https://bit.ly/3n05dw9

dreame - TopzMall Ramadan Sale 2023


Promosi Perkakas dan Peralatan Dapur (Kitchen Appliance) sehingga 71%!

Masa promosi macam ini lah kadang-kadang kita akan upgrade barangan dapur. Kalau ada kawan-kawan yang plan nak berkahwin nanti pun boleh terus beli untuk hadiahkan kepada mereka barangan elektrik dapur seperti periuk nasi, airfryer, microwave oven dan sebagainya.

Jangan lupa check out deals menarik ni! 
→ Tefal Air Fryer 0.8L - harga serendah RM282
→ Philip Cooker 2100W - harga serendah RM194
→ Morphy Richards Food Dehydrator 8L - harga serendah RM335

Check out juga deals barangan perkakas dapur dan rumah ni → https://bit.ly/40b1jPg




Promosi Barangan Ibu dan Bayi (Mum & Babies Products) sehingga 68%!

Tidak dilupakan, khas untuk parents, kategori barangan bayi dan ibu pun ada didalam promosi TopzMall Ramadan Sale 2023.  Masa inilah korang boleh kumpul untuk belikan hadiah untuk anak kecil korang. Daripada buku, permainan, stroller sehingga skootie kanak-kanak pun ada.

Jangan lupa untuk check out deals menarik ini! 
→ My Lovely Baby x Hauck Skootie - harga serendah RM189
→ VTech Toy - harga serendah RM39.90

Promosi Barangan Elektronik dan Gajet (Electronic & Gadgets) sehingga 37%!

Jangan lupa juga untuk check out selection tab Electronic & Gadgets untuk cuci mata barangan elektronik dan gajet yang ada. Mana tahu, kot korang jumpa deals menarik untuk hadiahkan telefon pintar kepada orang tersayang ke.

Vivo pun ada promosi pembelian awal telefon pintar terbaru mereka pada 30 Mac 2023. Korang boleh dapatkan harga promosi Vivo V27 dengan harga RM1999 sahaja!
Check out deals ni! → V27 12+256GB 5G: https://bit.ly/3K1O9P8

VIVO Promo - TopzMall Ramadan Sale 2023

TopzMall Free Shipping Promo - TopzMall Ramadan Sale 2023

Beli Set Hamper dan Hadiah (Raya Hampers dan Gift Sets) di TopzMall

Musim Ramadan dan Hari Raya juga merupakan musim memberi. Selain daripada belanja atau belikan makanan berbuka untuk keluarga dan kawan-kawan, kadang tu kalau jauh atau tak sempat nak jumpa saya beli je Set Hamper dan Hadiah (Raya Hampers dan Gift Sets).

Korang boleh check out Set Raya Hampers dan Gift Sets di Website TopzMall atau apps TopzMall. Banyak pilihan yang sesuai dengan siapa yang korang nak bagi. Dah tak perlu nak ke pasaraya dan pilih, dan bawa balik hamper berat-berat dah.

Hanya pilih dan order hamper dan set hadiah secara dalam talian atau melalui aplikasi TopzMall dan mereka akan terus hantar ke alamat yang korang nak hantar tu. 

Deals pun menarik juga, untuk Raya Hampers harga bermula daripada RM79 (diskaun sehingga 54%) manakala Raya Gift Sets harga bermula daripada RM69 (diskaun sehingga 35%). Boleh terus ke link ini untuk check out Raya Hampers dan Gift Sets yang ada di TopzMall Ramadan Sale 2023 → https://bit.ly/3YV872a

Raya Hampers & Gift Sets - TopzMall Ramadan Sale 2023

Tadi saya ada kongsikan dengan korang yang korang boleh dapatkan rebat baucar penghantaran secara percuma tanpa minima pembelian kan? Ini cara untuk redeem free shipping di TopzMall.

Cara untuk claim free shipping voucher dari laman web TopzMall
*Pelanggan baru boleh redeem free shipping voucher dari laman web TopzMall dengan cara:
👉 Langkah 1: Lawati https://bit.ly/3Smi2eW & Daftar akaun;
👉 Langkah 2: Pergi ke [Profile > My Voucher] masukkan kod [RAMADAN23] & Claim;
👉 Langkah 3: Voucher akan potong secara automatik masa nak check out nanti.

Cara untuk redeem baucar FREE Shipping di TopzMall

Apa itu TopzMall?

TopzMall merupakan sebuah platform dalam talian yang ditubuhkan di Malaysia dan kini sedang mempromosikan beberapa siri Jualan Ramadan.

Pembeli boleh membeli semua jenis Hamper Raya, Set Hadiah Raya, barangan runcit, produk dan barangan kelengkapan rumah, peralatan dapur, barangan untuk ibu dan bayi, serta elektronik dan gajet, semuanya dengan tawaran eksklusif TopzMall dan promosi istimewa daripada peniaga online ini. 

Selain itu, pembeli juga boleh menuntut baucar penghantaran percuma yang disubsidi oleh TopzMall untuk diskaun tambahan!


TopzMall
Website: topzmall.com
Facebook: www.facebook.com/topzmallofficial 
Instagram: www.instagram.com/topzmall 
Yippi: getyippi.com/r/topzmall 

#TopzMallRamadanSale2023 #TopzMall #Ramadan #Ramadan2023 #RamadanSale #RamadanSale2023 #Raya #Ray2023 #HariRaya2023 #SalamAidilfitri #Aidilfitri #RayaHamper #RayaGift #Kurma #Groceries #Homeandliving #Kitchenappliance #MumandBabies #Electronic #Gadgets #Discount #FreeShipping #ShippingVoucher #ExclusiveDeal #Promotion #SpecialOffer #TopzPlus #TopzPlusMember #TopzPlusMemberPrice #TopzPlusMemberExclusive #Vivo #VivoMalaysia #VivoV27 #Dreame #DreameMalaysia #DreameM12 

Till then, 
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS