Beli Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Hello dan hai korang,

Zaman yang ekonomi yang tidak menentu macam sekarang ni, kalau ada duit lebih boleh la mula kumpul emas. Boleh juga cari ilmu bagaimana nak mulakan pelaburan emas. Antar tempat untuk korang labur dan beli emas yang dipercayai adalah di Kedai Emas Chiang Heng Jewellery.

Kedai Emas Chiang Heng sebenarnya telah berada didalam pasaran emas Malaysia dah lebih dari 37 tahun dengan 19 buah outlet di seluruh Malaysia. Kat sini juga dimana korang boleh dapatkan emas tulen dengan harga yang termurah dipasaran sekarang.

Tahun 2020, Kedai Emas Chiang Heng telah memecahkan rekod The Malaysia Book of Records dengan rekod buat 117 live streaming/ siaran langsung dalam satu hari sebagai kempen promosi mereka pada masa tu. Kuddos kepada team Chiang Heng!

Emas Chiang Heng terkenal dengan Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia

Beli emas murah di Kedai Emas Chiang Heng

Kalau ada orang tanya, dimana nak beli emas tulen yang murah di Malaysia? 

Saya memang akan recommendkan mereka untuk terus singgah dimana-mana 19 cawangan Kedai Emas Chiang Heng yang ada sebab mereka memang terkenal dengan kedai yang menawarkan “Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia”.

Kedai Emas Chiang Heng pun selalu buat promosi, tawaran dan ganjaran istimewa kepada pelanggan mereka. Tahu tak, setiap bulan tau Kedai Emas Chiang Heng ada buat promosi yang menarik dengan tawaran yang eksklusif.

Sesuai sangat dengan misi supaya “Semua orang mampu memiliki emas”, harga emas yang ditawarkan memang murah daripada pasaran semasa dengan kualiti dan design emas yang cantik-cantik dan trending dengan peredaran zaman.

Beli barang kemas murah di Chiang Heng Jewellery


Kenapa Emas di Chiang Heng Murah?

Ramai orang terkejut dengan emas di kedai emas murah Chiang Heng yang murah dan terendah di pasaran Malaysia. Even saya sendiri pun terkejut dengan harga emas yang ditawarkan masa mula singgah ke kedai emas murah Chiang Heng ini.

Antara sebab kenapa emas di Chiang Heng paling murah didalam pasaran adalah sebab:

💍 Jimat kos pemasaran sebab mereka tak buat iklan besar-besaran

Kalau korang tengok, Chiang Heng memang tak ada buat apa-apa promosi iklan fizikal atau tak buka kedai mereka didalam pusat membeli-belah. Strategi ini supaya mereka dapat kawal harga emas untuk membolehkan pelanggan mereka beli emas dengan harga terendah.

💍 Chiang Heng menghasilkan emas rekaan sendiri

Chiang Heng yang menghasilkan rekaan emas sendiri, jadi mereka boleh jimat banyak untuk cas proses pembuatan dan juga cas harga upah emas. Dengan cara ini, Emas Chiang Heng dapat kawal harga emas untuk pelanggan mereka.

Kenapa Pilih Beli Emas di Kedai Emas Chiang Heng?

Tukar Emas Tanpa Syarat Dalam Tempoh 7 hari di Kedai Emas Chiang Heng

Tukar Emas Tanpa Syarat di Kedai Emas Chiang Heng 

Lagi best, kalau beli emas ni Chiang Heng, mereka turut menawarkan penukaran emas tanpa syarat dalam tempoh 7 hari selepas pembelian, tapi make sure lah barang kemas korang tu tak rosak ye. 

Selain itu, mereka juga menawarkan perkhidmatan membaiki barang kemas dengan percuma dalam tempoh 30 hari dan servis membersihkan emas percuma seumur hidup, termasuklah perkhidmatan rekaan emas menggunakan laser.

Selain daripada dapat beli emas murah di Kedai Emas Chiang Heng, korang juga boleh jual semula emas dengan harga yang paling tinggi di sini. Kedai Emas Chiang Heng menawarkan harga jualan yang paling tinggi di seluruh Malaysia, tanpa sebarang kos tersembunyi.

Korang boleh jual banyak jenis barang kemas di Kedai Emas Chiang Heng termasuklah perhiasan emas yang tidak mempunyai sijil emas, emas yang berkarat, pecah, dan kemek. Kedai Emas Chiang Heng juga turut menerima emas yang telah terbakar dalam kebakaran




Untuk mereka yang nak tahu dengan lebih lanjut tentang cara nak mula melabur emas di Kedai Chiang Heng atau macam mana nak jual emas di Chiang Heng, korang boleh tengok melalui video link TikTok dibawah:

👉 Invest/ labur emas di Kedai Chiang Heng - [https://vt.tiktok.com/ZSLrhAdPH/]
👉 Cara jual emas di Chiang Heng- [https://vt.tiktok.com/ZSLrhrEwv/]

Cawangan Kedai Emas Chiang Heng

Cawangan Chiang Heng di Seluruh Malaysia
Chiang Heng Butterworth, Penang (HQ) Chiang Heng Puchong, Selangor Chiang Heng Muar, Johor
Chiang Heng Bukit Jambul, Penang Chiang Heng Cheras, KL Chiang Heng Kluang, Johor
Chiang Heng Jelutong, Penang Chiang Heng Kuchai Lama, KL Chiang Heng Johor
Chiang Heng Bukit Mertajam, Penang Chiang Heng Bukit Tinggi, Klang Chiang Heng Taiping, Perak
Chiang Heng Alma, Bukit Mertajam Chiang Heng Kepong Chiang Heng Ipoh, Perak
Chiang Heng Sungai Petani, Kedah Chiang Heng Seremban, Negeri Sembilan Chiang Heng Kota Laksamana, Melaka
Chiang Heng Alor Setar


Chiang Heng Jewellery
Laman Web: chiangheng.com
TikTok: www.tiktok.com/@chianghengjewellery
Shopee: shopee.com.my/chianghengjewellery

Facebook: www.facebook.com/ChiangHengJewellery
Instagram: www.instagram.com/chiang_heng_jewellery
Youtube: youtube.com/@chianghengjewellery3423
Tiktok: www.tiktok.com/@emaschiangheng
RED App: 4134819312

#ChiangHengJewellery #EmasChiangHeng #ChiangHeng #EmasAsli #Emas916 #Emas999 #HargaEmasPalingRendah #TheMalaysiaBookOfRecords #BangKemasEmas #PajakGadaiEmas #pelaburan


Till then, 
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS