Promosi Majlis Pembukaan Coolblog Pavillion KL

Hai dan Salam sejahtera korang!

Cawangan Coolblog yang terkini, Coolblog Pavillion Kuala Lumpur telah berjaya dirasmikan pada 2 Oktober 2023. Pelanggan kini boleh dapatkan minuman Coolblog kegemaran mereka di Pavillion KL, Kiosk Lot C5.06, Tingkat 5 pada setiap hari dari jam 10am-10pm.

Coolblog, jenama minuman tempatan dan perintis rangkaian teh susu mutiara berasaskan kiosk Halal di negara ini, telah menggembirakan pelanggan dengan harga minuman yang berpatutan dan lazat dengan mengembangkan francais sejak penubuhannya pada 2005.

Coolblog meraikan ulang tahunnya yang ke-18,  dengan melancarkan kedai utamanya (Flagship Store) di Pavilion KL, menandakan peristiwa penting dalam perjalanan pengembangan syarikat dan inovasi produk tanpa henti sambil  mengambil langkah besar ke hadapan.

PROMOSI PEMBUKAAN COOLBLOG PAVILLION KL:
*Sah bermula dari 2-4 Oktober 2023
Promosi Beli 1, Percuma 1 untuk semua produk

Promosi Majlis Pembukaan Coolblog Pavillion KL


Sebagai sebahagian daripada pembukaan besar mereka, Coolblog telah melancarkan semula reme Brulee Cheese Milk Tea (Teh Susu Keju Creme Brûlée) yang merupakan campuran teh susu dengan sirap gula perang, mutiara hitam dan mousse keju karamel. 

Creme Brulee Cheese Milk Tea hanya available secara eksklusif di Coolblog Pavilion KL. Jadi kalau korang berkesempatan untuk visit outlet Coolblog Pavillion KL, jangan lupa untuk cuba Creme Brulee Cheese Milk Tea.

Selain daripada menu air Coolblog yang lain, special di cawangan utama Coolblog ini, para pelanggan juga boleh menikmati pilihan minuman panas dan wafel premium dengan tawaran yang eksklusif di kedai ini. Siap ada tempat duduk untuk korang makan dan lepak kat sini.

Menu Coolblog Pavillion KL

Creme Brulee Cheese Milk Tea - Coolblog Pavillion KL

Minuman klasik pilihan ramai  seperti Chocolate Ice Blended, Honeydew Smoothies dan Strawberry Cheese Smoothies sampai kini tetap terus menjadi kegemaran pelanggan mereka, melambangkan dedikasi Coolblog yang menyediakan pengalaman yang luar biasa untuk setiap pelanggan mereka.


Dari kiri: Tunku Ali Redhauddin, Pengerusi Coolblog Malaysia & Ms Sueli Lew, Ketua Pegawai Eksekutif Coolblog Malaysia.

Tunku Ali Redhauddin, Pengerusi Coolblog Malaysia berkongsi bahawa komitmen Coolblog bukan sahaja dengan hidangan pencuci mulut berkualiti tetapi juga merangkumi pemumupukan semangat keusahawanan melalui francais. 

Kisah kejayaan beratus-ratus kedai francais di seluruh negara menggariskan dedikasi Coolblog untuk menyediakan pemilik perniagaan yang bercita-cita tinggi dengan platform untuk berkembang maju dalam keluarga Coolblog. Rangkaian luas rakan kongsi francais ini telah memainkan peranan penting kepada pertumbuhan Coolblog.

Ms. Sueli Lew, Ketua Pegawai Eksekutif Coolblog Malaysia didalam ucapannya berkata,

"Pembukaan kedai utama ini adalah meraikan perjalanan Coolblog selama 18 tahun – daripada kedai pertamanya di Sutera Mall di Johor kepada hampir 330 cawangan di seluruh negara. Seperti ahli keluarga yang dipercayai, Coolblog telah menggembirakan citarasa kedua-dua generasi muda dan tua, berkhidmat kepada generasi rakyat Malaysia."

"Dengan rancangan pengembangan kami dan rangkaian rakan kongsi francais yang semakin berkembang, kami teruja untuk meneruskan perjalanan bercita-cita tinggi kami dengan membawa pengalaman Coolblog kepada lebih ramai rakyat Malaysia, memastikan setiap pelanggan dapat menikmati Hidangan lazat Coolblog di mana sahaja mereka berada.".

Menu Coolblog Pavillion KL

Majlis Pembukaan Coolblog Pavillion KL

Coolblog didalam perancangan mereka untuk membuka lagi 20 buah cawangan baru menjelang akhir tahun 2023. Coolblog tetap teguh dalam komitmennya untuk menyampaikan pencuci mulut dengan harga mampu milik yang berkualiti baik dari harga hanya bermula dari RM4.90. 

Coolblog Malaysia 
Website: www.coolblog.com.my
Instagram: www.instagram.com/coolblogmalaysia
Facebook: www.facebook.com/coolblog.my


Till then,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS