Keistimewaan Untuk Anda di Pusat Rawatan Al-Qayyum

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Aku pernah tulis entry tentang Pusat Rawatan Al-Qayyum ni minggu lepas. Klik sini.

Pusat Rawatan Al-Qayyum merupakan sebuah pusat rawatan Islam yang terletak di Bandar Sri Damandara. Pusat ini diuruskan sendiri oleh pengasasnya, Cikgu Indera Saifullah bersama dengan beberapa rakannya yang lain.

Selain daripada digunakan untuk sebagai pusat rawatan Islam, Pusat Rawatan Al-Qayyum juga merupakan pusat pengajian Islam dimana anda boleh mengaji Al-Quran dan program latihan perawat Islam. Pusat ni juga ada menawarkan perkhidmatan rawatan jarak jauh dan rawatan ke rumah mahupun premis perniagaan.


  • Boleh digunakan sebagai rawatan utama, rawatan terapi atau rawatan sokongan kepada perubatan moden dan ubatan yang korang ambil sekarang.
  • Dapat mempercepatkan proses penyembuhan sesuatu penyakit, mengurangkan rasa kesakitan dan menyembuhkan penyakit yang tidak dapat diubati oleh perubatan moden. InshaAllah.
  • Rawatan mengaitkan aspek badan, minda, rohani, hati dan jiwa seseorang pesakit itu dan bukan semata-mata hanya merawat aspek kesakitan fizikal. Maksudnya, rawatan ini lebih menyeluruh, bukan semata-mata bagi ubat, balik makan, dan tunggu sakit tu sembuh sendiri.
  • Gabungan khasiat dan fadhilat ayat-ayat suci Al-Quran, As-Sunnah, zikirullah, Asma'ul Husna serta doa-doa mustajab secara intensif. Pusat kesihatan ini telah disokong oleh imam masjid berdekatan.
  • Gabungan variasi pelbagai kepakaran perubatan islam, tradisional, alternatif, komplimentari dan suplimentari. Terapi lebih menyeluruh, tidak tertalluk kepada ubat dan rawatan sahaja.

(Duduk): Cikgu Indera
  • Pendekatan menyeluruh Islamiah melalui kaunseling, psikologi, kerohanian islam (dakwah), sumber dan tenaga alam semulajadi, terapi (berbagai jenis), herba tradisional dan produk kesihatan Islam.
  • Sesi rawatan dan terapi dijalankan secara eksklusif ke atas setiap pesakit, tidak bercampur dengan mana-mana pesakit lain di dalam bilik yang sama. Bagi aku, ni penting sebab dapat jaga privasi kita sebagai pesakit.
  • Private and confidential: Segala maklumat peribadi pesakit sentiasa dianggap sulit dan rahsia.
  • Kaedah penyembuhan holistik Islamiah yang dijalankan telah intrepretasi, direkabentuk dengan teliti serta dilaksanakan secara sistematik; menurut protokol dan prosedur operasi tetap (standard operation procedure) demi keselamatan, faedah dan kepuasan kepada para pesakit.


  • Kaedah penyembuhan holistik Islamiah yang jalankan telah terbukti berkesan dalam merawat dan menyembuhkan berbagai jenis penyakit dan masalah yang berkaitan. 
  • Layanan istimewa: Secara peribadi, terperinci, profesional dan mesra oleh perawat bagi setiap penyakit dan masalah.
  • Usaha secara Istiqomah (berterusan): Demi untuk menyembuhkan penyakit atau masalah dengan sempurna. InshaAllah.
  • Suasana dalaman yang kondusif, selesa dan menenangkan. Selalu orang ingat pusat rawatan Islam ni ada bilik rawatan je, tapi kat Pusat Rawatan Al-Qayyum ni siap ada surau, spa dan klinik lagi.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh ke lawan web Pusat Rawatan Al-Qayyum.
TEMPAHAN SESI RAWATAN / KAUNSELING:
TAIP: TEMPAH [nama], [lokasi], [penyakit/masalah], [tarikh, masa temujanji]
Contoh: TEMPAH Siti Rohani, Bangi, gangguan jin, 14 Feb 2014, 8PM
HANTAR KE 017 243 6434
*Tempahan sesi rawatan korang akan disahkan dengan segera.*
PUSAT RAWATAN AL-QAYYUM
B3-1-K10, Ground Floor, Sri Meranti Apartment
Bandar Sri Damansara, 52200 KUALA LUMPUR           

Sila lawati : alqayyum2u.blogspot.com
Facebook  :  www.facebook.com/alqayyum2u 
Email        :  alqayyum.holistic@gmail.com

PERTANYAAN SEGERA:
Hubungi kaunselor rawatan antara pukul  9:00 AM - 5:00 PM, ISNIN - JUMAAT
017 243 6438 (Mu'alij Amirul Hasan)
017 243 6434 (Mu'alij Azlan Osman)

Tag: Rawatan Islam, Rawatan Sihir, Ilmu Hitam, Saka Ruqyah, Syariyyah Syar'iyah, Perubatan Islam, Terapi Al-Quran, Dirasuk Jin Syaitan Hantu Pelesit Jembalang Santau, Al-Qayyum, Chakra Reiki, Pusat Rawatan Al-Qayyum, Hadis As-Sunnah, Tenaga Dalaman, Tenaga Ilahi, Tenaga Aura, Cahaya Terbaik, Sukar Mencari Jodoh, Rumahtangga, Pelaris Susuk Perniagaan Satu Malaysia, Hikmat Kesaktian, Kanser, HIV Aids, Sakit Jantung, Buah Pinggang, Lumpuh, Murah Rezeki, Jihad Allah, Zikir Doa Pendinding, Penyakit Masalah Lintasan Misteri, Kronik Sembuh, Indera Saifullah, Pusat Perubatan Islam, Pusat Rawatan Islam, Senarai Pusat Rawatan Islam Bandar Sri Damansara, Perawat Islam, Ibadat Sakit Sihat, Hospital Klinik Malaysia Kuala Lumpur, Imam Ulamak Masjid Al-Mukarramah, Alqayyum2u, Cikgu Sistematik Menyeluruh Eksklusif.

Post a Comment

2 Comments

Mia Liana said…
jauhnya kat sana....
Unknown said…
Wahh.. selalu tengok muka-muka perubatan ni lembut2 je :)

done follow melalui GA. menambah kawan dr blogger yg masih baru.

http://hzinnirah.blogspot.com

release tension, relaks sekejap baca cerpen di 'rumah' saya :)

FOLLOWERS