11street Melancarkan Kempen 'Shop The World'

Hello korang,

Siapa yang tak kenal dengan 11street yang merupakan gedung atas talian terkemuka kat Malaysia. 11street kini melancarkan Kempen 'Shop The World' yang bermatlamat untuk memperkayakan pengalaman beli-belah dalam talian menerusi usaha sama dengan pengiat e-dagang global.

Kempen 'Shop The World bermula pada 11 Mac hingga 18 April 2017, khas untuk mempromosi kempen beli-belah global atas talian menyediakan jutaan produk berjenama antarabangsa khususnya dari China, Jepun, Korea, Taiwan dan Amerika Syarikat (US).

Menarik di Kempen 'Shop The World'

⇒ Diskaun sehingga 99% terhadap produk-produk antarabangsa dan jenama global;
⇒ Penghantaran seberang laut secara percuma untuk item terpilih;
⇒ Baucar petrol bernilai RM 10 untuk setiap pembelian bernilai RM 100 (peruntukan RM 1 juta) kepada pelanggan yang membeli barangan kempen.


Kempen 'Shop The World' merupakan idea syarikat berkenaan untuk memenuhi permintaan pengguna untuk mempelbagaikan lagi produk dan jenama-jenama blobal terkenal bersama dengan promosi dan tawaran menarik. 

11street menyediakan lebih dari 1 juta produk termasuk jenama-jenama laris yang meliputi semua kategori untuk Kempen 'Shop The World' dan bertekad untuk meningkatkan aneka produk yang ditawarkan kepada 3 juta menjelang pertengahan 2017.

Laneige akan melancarkan produk terbaru, LaneigeTwo Tone Tint Lip Bar secara eksklusif di 11street. 
MSI Malaysia bakal melancarkan komputer riba Edisi Terhad GE62 Camo Squad di 11steet.

11street merupakan sebuah platform membeli belah online global yang menawarkan pelbagai promosi gabungan dan diskaun mengejutkan dan eksklusif dalam platform berkenaan. Selain itu, mereka turut menyediakan khidmat tempahan awal untuk barangan terpilih terutamanya gajet. 

Antara jenama antarabangsa yang mengambil bahagian dalam  Kempen 'Shop The World' adalah:

Coleman (peralatan aktiviti luar)
Laneige (kecantikan)
MSI (untuk pencinta gajet)  
MamyPoko (barang keperluan di rumah)
Philips AVENT  (barang keperluan di rumah)
Premier Group (untuk yang bergaya)


Kempen 'Shop The World' bermula pada 11 Mac 2017 dan akan tamat pada 18 April 2017. Jom beli barangan jemana antarabangsa kesukaan dengan harga yang berbaloi dalam kempen ni. 


Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Kempen 'Shop The World', sila layari: 
www.11street.my.

Hashtag rasmi: #11streetMY #ShopTheWorld11street

Till then,

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS