medisana Dianugerahkan Emas di German Brand Award 2022

Hello korang!

Siapa yang tak kenal dengan jenama yang dah 40 tahun didalam pasaran, medisana. medisana, merupakan pakar penjagaan kesihatan di rumah yang terkemuka didalam pasaran perubatan di kategori penjagaan kesihatan.

Buat kali kelima berturut-turut, medisana telah mendapat pengiktirafan yang telah diadili oleh juri pakar bebas, yang terdiri daripada panel pakar yang berpengalaman.

Tahniah saya ucapkan kepada medisana kerana telah mendapat anugerah "German Brand Award 2022" yang merupakan salah satu anugerah untuk jenama yang penting di German. Mereka telah menerima anugerah didalam kategori: Excellence in Brand Strategy and Creation: Brand Strategy – B2C.


medisana Awarded Gold by The  German Brand Award 2022 in 
Excellence in Brand Strategy and Creation: Brand Strategy – B2C Category

Anugerah German Brand Award 2022 yang mereka dapat pada Ogos 2022 ini merupakan salah satu anugerah yang berprestij yang mengiktiraf syarikat yang menonjol melalui pengurusan jenama, kempen dan projek pemasaran yang lain daripada yang lain.

medisana telah berjaga menarik perhatian panel juri dengan teknologi kekuatan inovatif dan penjenamaan yang cemerlang melalui produk keluaran jenama mereka. 

Mereka tahu betapa pentingnya untuk orang tahu tentang kewujudan syarikat mereka dan keperluan digital untuk menarik perhatian orang muda adalah dengan melalui mewujudkan laman web dan dari media sosial.

Selama bertahun-tahun, medisana telah dikenali sebagai pakar dalam produk penjagaan kesihatan dalam kalangan penggunanya. Demi mengikut perkembangan digital semasa, medisana juga dah design laman web dan online magazine yang baru dengan reka bentuk kontemporari.

Anja Schimmelpfennig, Pengarah Unit Perniagaan Bukan Perubatan & Pemasaran medisana

Anja Schimmelpfennig, Pengarah Unit Perniagaan Bukan Perubatan & Pemasaran (Director of the Non-Medical & Marketing business unit) medisana berkata:

"Promoting people’s health is a challenging goal, and here at medisana that’s what we aim to do. We are continuously working on the development, manufacturing and marketing of healthcare products. We want these products to help more and more people to take their health into their own hands and to treat themselves without risk.".

Sebagai pakar dalam produk penjagaan kesihatan, medisana sentiasa mewujudkan trend baharu untuk pasaran kesihatan dan penjagaan kesihatan kerena mereka tahu untuk menggalakkan penjagaan kesihatan kepada orang ramai merupakan matlamat yang mencabar.

Oleh sebab itu, medisana sentiasa terus berusaha untuk penyelidikan dan pembangunan, pembuatan dan pemasaran produk penjagaan kesihatan. Mereka mahu produk keluaran mereka boleh membantu lebih ramai orang dalam penjagaan kesihatan dan merawat diri mereka sendiri tanpa risiko.

Dengan kepakaran kesihatan cara holistik, medisana yang berpangkalan di Neuss, German ini bermatlamat untuk meletakkan medisana sebagai jenama yang inovatif dan pandang kehadapan dengan sentiasan mengikut arus berubahan zaman dan pasaran semasa untuk pengeluaran produk baharu.

Untuk maklumat lanjut tentang German Brand Award, sila layari: www.german-brand-award.com.

medisana mendapat penganugerahan Emas/ Gold daripada German Brand Award 2022 didalam kategori Excellence in Brand Strategy and Creation: Brand Strategy – B2C.

Baca review produk medisana: Cara Pakai medisana PM100 Pulse Oximeter.


Tentang medisana

medisana merupakan jenama pakar yang terkemuka di dalam pasaran penjagaan kesihatan di rumah. Lebih dari 40 tahun, produk keluaran medisana menggunakan teknologi German dan diluluskan oleh MDA (Medical Device Authority) Malaysia serta European Commission (EC) Quality.

Produk barangan pengurusan kesihatan jenama medisana telah menerima pensijilan CE MDD 93/42/EEC untuk alat perubatan EU, dan telah mendapat pengiktirafan daripada German Brand Award selama 4 tahun berturut-turut pada 2018, 2019, 2020, 2021 dan 2022. 

Korang boleh dapatkan produk penjagaan kesihatan di rumah medisana secara dalam talian atau melalui farmasi di Malaysia dan diseluruh dunia. 

medisana MY
Website (Malaysia): www.medisana.com.my
Website (Global): www.medisana.com
Facebook: www.facebook.com/MedisanaMY

Till then,
Zayani Zulkiffli.

Post a Comment

6 Comments

Bae Roslan said…
wahhh tahniah medisana untuk emas di brand award. moga produk medisana dapat beri manfaat pada lebih ramai orang
precious cla said…
Wow congratulation Medisana, you deserved it ! hari tu I ada nampak info pasal Medisana ni di one of the pharmacy in KK
AlongMurni said…
Produk Medisana ini memang bagus.. AM pun gunakan oxymeter keluaran Medisana masa time pandemik sebelum ini.. memang produk yang bagus dan berkualiti..
仙妮 said…
Ohh wow....thanks for sharing this good news & congrats to Medisana for it's good achievement received. Sure more of us will be benefited from it. Cheers Siennylovesdrawing
Ruby said…
Tahmiah Medisana. Akak tak pernah dengar nama jenama ni serius tau. Dah setengah abad ku hidup. Baru tahu. Hahaha. Tengok produk dia semua bagus untuk manusia sejagat. International pula tu.
Illya LeYa said…
Tahniah Medisana. Memang produk-produknya sangat terbaik dan berkualiti

FOLLOWERS